Опції зарахування
Навчальна дисципліна «Основи маркетингу» належить до циклу вибіркових навчальних дисциплін підготовки бакалаврів в галузі знань 27 "Транспорт" за напрямом 274 Автомобільний транспорт.
Мета викладання дисципліни полягає у формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
Предметом навчальної дисципліни є закономірності, принципи маркетингової діяльності фірми, підприємства, організації.
Згідно мети завдання дисципліни полягають у вивченні теоретичних понять категорії маркетингу; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Зміст дисципліни враховує знання студента попередніх предметів – «Економіка підприємства», «Економічна теорія». У подальшому, отримані знання з дисципліни, будуть використані при дипломному проектуванні – обґрунтуванні техніко-економічних рішень.
- Викладач: Деділова Тетяна
- Викладач: Поясник Георгій
- Викладач: Токар Інна
- Викладач: Хорошилова Ірина