Теми тижня

  • "ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ (для спеціальності 141 - Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, освітньо-кваліфікаційного рівня - магістр)"

    Мета курсу: формування умінь творчого пошуку резервів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства, набуття практичних навичок розв′язання маркетингових завдань

  • Тема 1. Базові поняття маркетингу. Маркетингові дослідження та їх роль у формуванні маркетингових програм.

    • Тема 2. Маркетинг в стратегії CRM

      • Тема 3. Технології партизанського маркетингу

        • Тема 4. Технологія вірусного маркетингу.

          • Тема 5. Технологія мережевого маркетингу.

            • Тема 6. Інтегровані маркетингові комунікації.

              • Тема 7. Технологія бренда. Ребрендинг.

                • Тема 8. Трейд-маркетинг та мерчандайзинг. Крос-маркетингові технології.

                  • 19 січень - 25 січень

                    • 26 січень - 1 лютий