Section outline
-
Управління міжорганізаційними взаємовідносинами на автомобільному транспорті(доц. Федотова І.В., аспіранти)
Програма навчальної дисципліни “ Управління міжорганізаційними взаємовідносинами на автомобільному транспорті” складена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та навчального плану підготовки доктора філософії за спеціальністю 073 «Менеджмент». Метою вивчення навчальної дисципліни є: розвиток в аспірантів дослідницьких навиків в області менеджменту та маркетингу взаємовідносин, а також отримання теоретичних знань в області сучасних тенденцій розвитку міжорганізаційних відносин, придбання навичок і умінь вирішення практичних ситуацій, пов'язаних з аналізом конкурентного середовища на ринках, визначенням суб'єктів, що займають домінуюче становище, формування системи взаємовідносин АТП з його основними партнерами, враховуючи задоволення потреб партнерів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Укладач курсу: д.е.н., доц. Федотова І.В.
-
1. Інтеграційні об'єднання як суб'єкт світового господарства.
2. Становлення інтегрованих структур у світовій економіці.
3. Фактори, що спонукають підприємства до інтеграції.
4. Сучасні форми інтеграції підприємств.
-
1. Сутність та види міжорганізіційних відносин та види партнерів в рамках системи взаємовідносин автотранспортного підприємства.
2. Система загального управління взаємодією підприємства з основними партнерами.
3. Системний підхід до управління партнерськими взаємовідносинами АТП.
-
1. Сутність та підходи до вивчення бізнес-мереж.
2. Міжорганізаційна мережа як механізм координації взаємовідносин підприємств. -
1. Моделі та форми міжорганізаційної кооперації підприємств.
2. Моделювання структури взаємодії мережі підприємств на основі самоорганізації. -
1. Підходи до оцінки рівня взаємовідносин та вибору партнерів підприємства.
2. Методика оцінки рівня міжорганізаційних взаємовідносин АТП з індивідуальними партнерами.
3. Узагальнені методики оцінки міжорганізаційних взаємовідносин АТП з партнерами в мережі -
1. Системний підхід до формування лояльності партнерів підприємства.
2. Типи лояльності бізнес-партнерів підприємства.
3. Етапи формування програми лояльності партнерів.
-
1. Сутність, значення та закономірності розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у сучасній економіці.
2. Міжорганізаційні інформаційні системи: визначення, класифікація, особливості.
-
1. Процес стратегічного управління міжорганізаційними взаємовідносинами.
2. Стратегічні підходи до формування та розвитку взаємовідносин підприємства з партнерами.
3. Формування портфелю стратегій управління взаємовідносинами підприємства з ринковими партнерами.