Структура за темами

  • Управління міжорганізаційними взаємовідносинами на автомобільному транспорті(доц. Федотова І.В., аспіранти)

    Програма навчальної дисципліни Управління міжорганізаційними взаємовідносинами на автомобільному транспорті” складена відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики та навчального плану підготовки доктора філософії за спеціальністю 073 «Менеджмент». Метою вивчення навчальної дисципліни є: розвиток в аспірантів дослідницьких навиків в області менеджменту та маркетингу взаємовідносин, а також отримання теоретичних знань в області сучасних тенденцій розвитку міжорганізаційних відносин, придбання навичок і умінь вирішення практичних ситуацій, пов'язаних з аналізом конкурентного середовища на ринках, визначенням суб'єктів, що займають домінуюче становище, формування системи взаємовідносин АТП з його основними партнерами, враховуючи задоволення потреб партнерів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.

    Укладач курсу: д.е.н., доц. Федотова І.В.

  • Тема 1. Інтеграційні процеси в сучасній економіці

    1. Інтеграційні об'єднання як суб'єкт світового господарства.

    2. Становлення інтегрованих структур у світовій економіці.

    3. Фактори, що спонукають підприємства до інтеграції.

    4. Сучасні форми інтеграції підприємств.


    • Тема 2. Теоретичні та методологічні основи управління партнерськими відносинами

      1. Сутність та види міжорганізіційних відносин та види партнерів в рамках системи взаємовідносин автотранспортного підприємства.

      2. Система загального управління взаємодією підприємства з основними партнерами.

      3. Системний підхід до управління партнерськими взаємовідносинами АТП.



      • Тема 3. Розвиток міжорганізаційної мережевої взаємодії

        1. Сутність та підходи до вивчення бізнес-мереж.

        2. Міжорганізаційна мережа як механізм координації взаємовідносин підприємств.

        • Тема 4. Форми міжорганізаційної кооперації підприємств

          1. Моделі та форми міжорганізаційної кооперації підприємств.

          2. Моделювання структури взаємодії мережі підприємств на основі самоорганізації.

          • Тема 5. Визначення рівня міжорганізаційних взаємовідносин

            1. Підходи до оцінки рівня взаємовідносин та вибору партнерів підприємства.

            2. Методика оцінки рівня міжорганізаційних взаємовідносин АТП з індивідуальними партнерами.

            3. Узагальнені методики оцінки міжорганізаційних взаємовідносин АТП з партнерами в мережі

            • Тема 6. Формування лояльності партнерів до підприємства

              1. Системний підхід до формування лояльності партнерів підприємства.

              2. Типи лояльності бізнес-партнерів підприємства.

              3.     Етапи формування програми лояльності партнерів.


              • Тема 7. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в розвитку мережевих структур

                1.   Сутність, значення та закономірності розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у сучасній економіці.

                2.   Міжорганізаційні інформаційні системи: визначення, класифікація, особливості.


                • Тема 8. Основні стратегії управління взаєминами партнерів в мережевих структурах

                  1. Процес стратегічного управління міжорганізаційними взаємовідносинами.

                  2. Стратегічні підходи до формування та розвитку взаємовідносин підприємства з партнерами.

                  3. Формування портфелю стратегій управління взаємовідносинами підприємства з ринковими партнерами.