Section outline
-
РОЗДІЛ 1. ЛАНЦЮГИ ПОСТАЧАНЬ ЯК ЛОГІСТИЧНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ Тема 1. Ланцюг постачань – новий етап еволюції логістичного управління
1.1 Еволюційний розвиток концептульних підходів до управління ланцюками постачань
1.2 Україна в глобальних ланцюгах постачань
1.3 Предмет, мета та завдання дисципліни
-
2.1 Складові частини ланцюга постачань
2.2 Формування ланцюгів постачань
2.3 Виділення ланцюга постачань із середовища
-
3.1 Процесний підхід у управління ланцюгами постачань
3.2 Моделі операцій в ланцюгу постачань
3.3 Порівняння програмних засобів моделювання бізнес-процесів
-
4.1 Чинники, які впливають на проектування ланцюга постачань
4.2 Управління ланцюгами постачань підприємства на основі системи SCM
4.3 Реінжиніринг ланцюга постачань як спосіб його удосконалення й проектування
-
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАЧАНЬ. Тема 5. Основні рішення в управлінні ланцюгами постачань
5.1 Основні рівні прийняття рішення при управлінні ланцюгами постачань
5.2 Стратегії конкуренції ланцюгів постачань
5.3 Методи обгрунтування управлінських рішень
-
6.1 Визнання інтересів кінцевих користувачів
6.2 Безпека ланцюгів постачань матеріальних ресурсів
6.3 Оцінювання функціонування ланцюга постачань
-
7.1 Суть стратегічного управління
7.2 Формування місії та цілей
7.3 Класифікація стратегій інтегрованого управління і координації ланцюгів постачань
-
8.1 Співпраця у ланцюгах постачань
8.2 Організаційні форми інтеграції
8.3 Визначення ефективності ланіцюга постачань