Перейти до головного вмісту
dl_KhNADU
Українська (uk)
Українська (uk)
English (en)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
"ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ (для спеціальності 141 - Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, освітньо-кваліфікаційного рівня - магістр)"
На головну
Курси
Факультет управління та бізнесу
Економіки i підприємництва
доц. Поясник Г.В.
ПМ_ае
"ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ (для спеціальності 141 - Еле...
Section outline
►
Тема 1. Базові поняття маркетингу. Маркетингові дослідження та їх роль у формуванні маркетингових програм.
Виберіть розділ "ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ (для спеціальності 141 - Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, освітньо-кваліфікаційного рівня - магістр)"
Мета курсу: формування умінь творчого пошуку резервів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства, набуття практичних навичок розв′язання маркетингових завдань
Виберіть дію Объявления
Объявления
Форум
Перейти до...
26 січня - 1 лютого
►
Тема 1. Базові поняття маркетингу. Маркетингові дослідження та їх роль у формуванні маркетингових програм.