Skip to main content
dl_KhNADU
English (en)
Українська (uk)
English (en)
You are currently using guest access (
Log in
)
"ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ (для спеціальності 141 - Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, освітньо-кваліфікаційного рівня - магістр)"
Home
Courses
Факультет управління та бізнесу
Економіки i підприємництва
доц. Поясник Г.В.
ПМ_ае
"ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ (для спеціальності 141 - Еле...
Section outline
►
Тема 1. Базові поняття маркетингу. Маркетингові дослідження та їх роль у формуванні маркетингових програм.
Select section "ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ (для спеціальності 141 - Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, освітньо-кваліфікаційного рівня - магістр)"
Мета курсу: формування умінь творчого пошуку резервів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства, набуття практичних навичок розв′язання маркетингових завдань
Select activity Объявления
Объявления
Forum
Jump to...
26 January - 1 February
►
Тема 1. Базові поняття маркетингу. Маркетингові дослідження та їх роль у формуванні маркетингових програм.