Тиждень Назва Опис
28 лютого - 6 березня Книга Дистанційний курс в системі електронного навчання

Мережева епоха. Персональна екосистема. Сучасний університет. Система електронного навчання. Моделі, системи і стандарти дистанційного навчання. 

Книга Визначення куратора змісту

Вступ/. Куратор змісту. Кроки куратора змісту. П'ять законів курирування. Колекціонування або курування? Типи курирування. Переваги курування змісту. Курування - інструмент пошукової оптимізації

URL (веб-посилання) 100 ученых в Твиттере
URL (веб-посилання) RSS лучше, чем твиттер
7 березня - 13 березня Книга Куратор змісту
Книга Характеристика та компетенції куратора змісту

Функції куратора змісту. Основні вміння та навички куратора. Ефективність курування.  Етика куратора

14 березня - 20 березня Книга Теорія. Мета навчання

 Належно визначені цілі навчання. Склад цілей навчання. Виконання діяльності з досягнення цілей. Умови досягнення цілей. Критерії досягнення цілей. Класифікація цілей навчання. Переглянута таксономія Блума. 

 

Книга Основні теорії навчання

Діяльнісний підхід до навчання. Теорії навчання. Біхевіористський стиль, ситуації застосування. Когнітивний стиль, ситуації застосування. Конструктивізм. Формальне та неформальне навчання. 70:20:10. Андрагогіка. Вимоги до дистанційного курсу


URL (веб-посилання) Seven Reasons to Geek Out on Educational Theory
21 березня - 26 березня Книга Навчання через питання

Уміння ставити питання. Питання та відповідь як навчальний метод. Практичні поради щодо використання методу питань та відповідей. Провокування питань. Питання з рольовими замінами. Презентація до заняття

28 березня - 3 квітня Книга Теорія 4/ Інформаційне забезпечення

Інформація у дистанційному курсі. Информационные материалы дистанционного курса: требования, структурирование. Визуализация учебного материала. Універсальний дизайн для навчання. УДН та перевернутий клас

URL (веб-посилання) Тест. Оценка степени удобочитаемости текста
URL (веб-посилання) 10 сервисов для оценки качества текстов
11 квітня - 17 квітня Книга Теорія 2

Модели, системы и стандарты дистанционного обучения. Якість дистанційного курсу.
Положення про експертизу дистанційного курсу Ресурс