Тестові завдання до теми 5
Тестові завдання:
1. Конкуренція − це …
а) співіснування і боротьба товаровиробників та інших суб'єктів ринкового середовища за досягнення максимальних прибутків та інших цілей шляхом задоволення різноманітних потреб споживачів з повним використанням при цьому власних сильних сторін і можливостей зовнішнього середовища, усуненням слабких власних сторін і загроз ззовні;
б) здатність проводити діяльність в ринкових умовах і одержувати прибуток, достатній для науково-технічного удосконалення виробництва, стимулювання працівників і випуску високоякісної продукції;
в) сукупність споживчих властивостей виробу, що характеризують його відмінність від виробу-конкурента за ступенем відповідності конкретним суспільним потребам і з урахуванням витрат на його виготовлення;
г) сукупності зовнішніх стосовно конкретного підприємства факторів, які впливають на конкурентну взаємодію підприємств відповідної галузі.
2. Конкурентоспроможність підприємства − це …
а) співіснування і боротьба товаровиробників та інших суб'єктів ринкового середовища за досягнення максимальних прибутків та інших цілей шляхом задоволення різноманітних потреб споживачів з повним використанням при цьому власних сильних сторін і можливостей зовнішнього середовища, усуненням слабких власних сторін і загроз ззовні;
б) здатність проводити діяльність в ринкових умовах і одержувати прибуток, достатній для науково-технічного удосконалення виробництва, стимулювання працівників і випуску високоякісної продукції;
в) сукупність споживчих властивостей виробу, що характеризують його відмінність від виробу-конкурента за ступенем відповідності конкретним суспільним потребам і з урахуванням витрат на його виготовлення;
г) сукупності зовнішніх стосовно конкретного підприємства факторів, які впливають на конкурентну взаємодію підприємств відповідної галузі.
3. Конкурентоспроможність продукції − це …
а) співіснування і боротьба товаровиробників та інших суб'єктів ринкового середовища за досягнення максимальних прибутків та інших цілей шляхом задоволення різноманітних потреб споживачів з повним використанням при цьому власних сильних сторін і можливостей зовнішнього середовища, усуненням слабких власних сторін і загроз ззовні;
б) здатність проводити діяльність в ринкових умовах і одержувати прибуток, достатній для науково-технічного удосконалення виробництва, стимулювання працівників і випуску високоякісної продукції;
в) сукупність споживчих властивостей виробу, що характеризують його відмінність від виробу-конкурента за ступенем відповідності конкретним суспільним потребам і з урахуванням витрат на його виготовлення;
г) сукупності зовнішніх стосовно конкретного підприємства факторів, які впливають на конкурентну взаємодію підприємств відповідної галузі.
4. Конкурентне середовище − це …
а) співіснування і боротьба товаровиробників та інших суб'єктів ринкового середовища за досягнення максимальних прибутків та інших цілей шляхом задоволення різноманітних потреб споживачів з повним використанням при цьому власних сильних сторін і можливостей зовнішнього середовища, усуненням слабких власних сторін і загроз ззовні;
б) здатність проводити діяльність в ринкових умовах і одержувати прибуток, достатній для науково-технічного удосконалення виробництва, стимулювання працівників і випуску високоякісної продукції;
в) сукупність споживчих властивостей виробу, що характеризують його відмінність від виробу-конкурента за ступенем відповідності конкретним суспільним потребам і з урахуванням витрат на його виготовлення;
г) сукупності зовнішніх стосовно конкретного підприємства факторів, які впливають на конкурентну взаємодію підприємств відповідної галузі.
5. Конкурентний статус підприємства − це …
а) міра визначення положення підприємства в конкурентній боротьбі;
б) показник, що відображає конкурентні позиції підприємства;
в) передумова досягнення підприємством того або іншого рівня конкурентних переваг;
г) усі відповіді вірні.
6. Групування факторів середовища функціонування підприємства на зовнішні та внутрішні та їх аналіз з позиції визначення позитивного чи негативного впливу на діяльність підприємства − це …
а) сегментація ринку;
б) маркетингова стратегія;
в) SWOT-аналіз;
г) немає вірної відповіді.
7. Згідно проекту PIMS показниками, що характеризують конкурентний статус підприємства, є:
а) капіталомісткість;
б) відносна якість продукції;
в) вертикальна інтеграція;
г) інновації.
8. Згідно проекту PIMS показниками, що характеризують конкурентний статус підприємства, є:
а) продуктивність праці персоналу;
б) відносна якість продукції;
в) витрати на одиницю продукції;
г) інновації.
9. Матриця М. Портера включає такі фактори:
а) джерело конкурентних переваг;
б) привабливість ринку збуту підприємства;
в) стратегічна орієнтація підприємства;
г) темпи росту ринків збуту підприємства.
10. Якщо інтегральний показник конкурентного статусу підприємства дорівнює 0,3, то за шкалою І. Ансоффа конкурентна позиція підприємства визнається …
а) дуже слабкою;
б) слабкою;
в) середньою;
г) сильною.
11. Розподіл споживачів на групи на основі різниці в потребах, характеристиках чи поведінці і розроблення для кожної з груп окремого комплексу маркетингу – це …
а) сегментація ринку;
б) маркетингова стратегія;
в) SWOT-аналіз;
г) немає вірної відповіді.
12. Програма маркетингової діяльності фірми на цільових ринках, яка визначає принципові рішення для досягнення маркетингових цілей – це …
а) сегментація ринку;
б) маркетингова стратегія;
в) SWOT-аналіз;
г) немає вірної відповіді.
13. Що не являється стратегічним рішенням щодо рівня цін?
а) стратегія «зняття вершків»;
б) стратегія єдиних цін;
в) стратегія низьких цін;
г) немає вірної відповіді.
14. Що являється стратегічним рішенням щодо рівня цін?
а) стратегія «проникнення на ринок»;
б) стратегія високих цін;
в) стратегія гнучких цін;
г) стратегія нейтральних цін.
15. Визначте, що не являється стратегією охоплення ринку:
а) цільовий маркетинг;
б) перспективний маркетинг;
в) масовий маркетинг;
г) індивідуальний маркетинг.
16. Визначте, що являється стратегією охоплення ринку:
а) цільовий маркетинг;
б) перспективний маркетинг;
в) диференційований маркетинг;
г) індивідуальний маркетинг.
17. Реклама – це …
а) будь-яка платна неособистісна форма розповсюдження інформації про фірму та її товар;
б) діяльність, спрямована на формування позитивного іміджу фірми, доброзичливого ставлення до неї та її товару;
в) усне представлення товару в ході бесіди з одним чи декількома потенційними покупцями задля продажу;
г) короткочасні спонукальні заходи заохочення споживачів до купівлі (знижки, розпродажі, лотереї тощо).
18. «Паблік рілейшнз» – це …
а) будь-яка платна неособистісна форма розповсюдження інформації про фірму та її товар;
б) діяльність, спрямована на формування позитивного іміджу фірми, доброзичливого ставлення до неї та її товару;
в) усне представлення товару в ході бесіди з одним чи декількома потенційними покупцями задля продажу;
г) короткочасні спонукальні заходи заохочення споживачів до купівлі (знижки, розпродажі, лотереї тощо).
19. Персональний продаж – це …
а) будь-яка платна неособистісна форма розповсюдження інформації про фірму та її товар;
б) діяльність, спрямована на формування позитивного іміджу фірми, доброзичливого ставлення до неї та її товару;
в) усне представлення товару в ході бесіди з одним чи декількома потенційними покупцями задля продажу;
г) короткочасні спонукальні заходи заохочення споживачів до купівлі (знижки, розпродажі, лотереї тощо).
20. Стимулювання збуту – це …
а) будь-яка платна неособистісна форма розповсюдження інформації про фірму та її товар;
б) діяльність, спрямована на формування позитивного іміджу фірми, доброзичливого ставлення до неї та її товару;
в) усне представлення товару в ході бесіди з одним чи декількома потенційними покупцями задля продажу;
г) короткочасні спонукальні заходи заохочення споживачів до купівлі (знижки, розпродажі, лотереї тощо).