Питання до самоконтролю за темою 5
Теоретичні питання:
- Що таке «конкуренція»?
- Що таке «конкурентне середовище»?
- Перелічіть основні типові етапи аналізу конкурентного середовища.
- Дайте характеристику SWOT-аналізу.
- Дайте характеристику SNW-аналізу.
- Дайте характеристику PEST-аналізу.
- Дайте характеристику SPACE-аналізу.
- Дайте характеристику PIMS-аналізу.
- Що таке «маркетингова стратегія»?
- Охарактеризуйте підходи до розробки маркетингової стратегії?
- Як Ви розумієте категорію «сегментація ринку»?
- Дайте загальну характеристику сегментації ринку за географічним принципом.
- Дайте загальну характеристику сегментації ринку за демографічним принципом.
- Дайте загальну характеристику сегментації ринку за психологічним принципом.
- Дайте загальну характеристику сегментації ринку за споживчими мотивами.
- Масовий маркетинг. Що це таке та на кого орієнтований?
- Цільовий чи концентрований маркетинг. Що це таке та на кого орієнтований?
- Диференційований маркетинг. Що це таке та на кого орієнтований?
- Що передбачає стратегія високих цін?
- Що передбачає стратегія низьких цін?
- Що передбачає стратегія «психологічних» або неокруглених цін?
- Що передбачає стратегія ціноутворення «слідування за лідером в галузі або на ринку»?
- Що передбачає стратегія нейтрального ціноутворення?
- Що передбачає стратегія диференційованих цін?
- Що передбачає стратегія єдиних цін?
- Що таке «знижка»?
- Назвіть основні види знижок.
- Що таке «система маркетингових комунікацій»?
- У чому полягає стратегічна мета системи маркетингових комунікацій?
- Назвіть основні елементи системи маркетингових комунікацій.
Остання зміна: понеділок 21 січень 2019 14:29