Section outline

  • Шановні колеги!

    Пропонуємо Вам ознайомитись з доповідями викладачів ХНАДУ, які використовують змішане навчання у дисциплінах.

    2 травня 2018 року Харківський національний автомобільно-дорожній університет провів школу-семінар «Практика змішаного  навчання». Головною метою школи-семінару був обмін досвідом з використання змішаного навчання викладачами ХНАДУ.

    У семінарі прийняли участь:

    • Кафедра Інформатики та прикладної математики -  кандидат технічних наук, доцент Шевченко Вікторія Олексендрівна

    • Кафедра Автомобілів - кандидат технічних наук, доцент Михалевич Микола Григорович

    • Кафедра Організації та безпеки дорожнього руху  -  ст. викладач Харченко Тетяна Володимирівна

    • Кафедра Транспортних систем і логістики -  кандидат технічних наук, доцент Очеретенко Сергій Валентинович

    • Кафедри Міжнародна економіка - кандидат юридичних наук, доцент Остапенко Олена Геннадіївна
  • schevchenko

    Шевченко Вікторія Олександрівна

    Кафедра Інформатики та прикладної математики, к.т.н., доцент

    Назва доповіді: "Специфіка викладання дисциплін на кафедрі Інформатики та прикладної математики"

  • myhalevych

    Михалевич Микола Григорович

    Кафедра Автомобілів, к.т.н., доцент

    Назва доповіді: "Дистанційні технології у навчальному процесі каф. Автомобілей"

  • ostapenko

    Остапенко Олена Геннадіївна

    Кафедра Міжнародної економіки, к.ю.н., доцент

    Назва доповіді: "Курс Претензійно-позовна робота"

  • ocheretenko

    Очеретенко Сергій Валентинович

    Кафедра Транспортних технологій та логістики, к.т.н., доцент

    Назва доповіді: "Використання дистанційних курсів"

  • kharchenko

    Харченко Тетяна Володимирівна

    Кафедра Організації та безпеки дорожнього руху, ст. викладач

    Назва доповіді: "Застосування платформи Moodle при вивченні дисциплін"

  • soslovskiy

    Сословський Володимир Георгійович

    Харківський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», науковий керівник проекту оптимізації СДО

    Назва доповіді: "ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ. ПИТАННЯ ВИТРАТ ЧАСУ"

  •  Порівняння Moodle, ClassRoom, Класна оцінка (Кухаренко В.М., Юстик І., Лапінський В., Дерябіна С.)