Структура за темами

  • Секція 1

    ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ. РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИХ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА.

    1.1 Поняття терміну «економіка». Принципи ринкової економіки. Ринкове середовище господарювання підприємств та організацій

    1.2 Основні характеристики підприємства як суб'єкта господарювання

    1.3 Суть маркетингу і його функції

    • Секція 2

      ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РЕЗУЛЬТАТИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА

      2.1 Автотранспортне підприємство як суб'єкт ринкової економіки

      2.2 Класифікація факторів внутрішнього і зовнішнього середовища автотранспортного підприємства

      2.3. Маркетинг у сфері транспортних послуг


      • Секція 3

        ОСНОВНІ ВИРОБНИЧІ ФОНДИ ПІДПРИЄМСТВА: ПОНЯТТЯ, СКЛАД І СТРУКТУРА, МЕТОДИ ОЦІНКИ

        3.1 Поняття, склад, структура та методи оцінки основних фондів

        2.2 Знос і амортизація основних фондів

        3.3 Показники використання основних фондів


        • Секція 4

          ОБОРОТНІ ФОНДИ ПІДПРИЄМСТВ

          4.1. Сутність оборотних активів, їх склад і структура.

          4.2. Організація оборотних активів та джерела їх формування.

          4.3. Загальний порядок нормування оборотних активів підприємств.


          • Секція 5

            Трудові ресурси підприємства. Форми і системи оплати праці.

            5.1. Сутність і класифікація трудових ресурсів

            5.2. Сутність заробітної плати і складові фонду оплати праці

            5.3. Системи і форми заробітної плати

            • Секція 6

              ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА

              6.1 Сутність і склад витрат підприємства

              6.2 Групування витрат виробничої собівартості продукції (робіт, послуг)


              • Секція 7

                ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

                7.1. Економічна характеристика та склад грошових надходжень підприємства

                7.2. Формування показників фінансових результатів підприємства в звітності


                • Секція 8

                  ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

                  8.1. Економічна сутність інвестицій та їх класифікація

                  8.2. Поняття і види інновацій. Поняття інноваційної діяльності та її предмет.