Section outline
-
ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ. РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИХ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА.
1.1 Поняття терміну «економіка». Принципи ринкової економіки. Ринкове середовище господарювання підприємств та організацій
1.2 Основні характеристики підприємства як суб'єкта господарювання
1.3 Суть маркетингу і його функції
-
ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РЕЗУЛЬТАТИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
2.1 Автотранспортне підприємство як суб'єкт ринкової економіки
2.2 Класифікація факторів внутрішнього і зовнішнього середовища автотранспортного підприємства
2.3. Маркетинг у сфері транспортних послуг
-
ОСНОВНІ ВИРОБНИЧІ ФОНДИ ПІДПРИЄМСТВА: ПОНЯТТЯ, СКЛАД І СТРУКТУРА, МЕТОДИ ОЦІНКИ
3.1 Поняття, склад, структура та методи оцінки основних фондів
2.2 Знос і амортизація основних фондів
3.3 Показники використання основних фондів
-
ОБОРОТНІ ФОНДИ ПІДПРИЄМСТВ
4.1. Сутність оборотних активів, їх склад і структура.
4.2. Організація оборотних активів та джерела їх формування.
4.3. Загальний порядок нормування оборотних активів підприємств.
-
Трудові ресурси підприємства. Форми і системи оплати праці.
5.1. Сутність і класифікація трудових ресурсів
5.2. Сутність заробітної плати і складові фонду оплати праці
5.3. Системи і форми заробітної плати -
ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА
6.1 Сутність і склад витрат підприємства
6.2 Групування витрат виробничої собівартості продукції (робіт, послуг)
-
ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
7.1. Економічна характеристика та склад грошових надходжень підприємства
7.2. Формування показників фінансових результатів підприємства в звітності
-
ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
8.1. Економічна сутність інвестицій та їх класифікація
8.2. Поняття і види інновацій. Поняття інноваційної діяльності та її предмет.