Section outline

  • ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ. РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИХ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА.

    1.1 Поняття терміну «економіка». Принципи ринкової економіки. Ринкове середовище господарювання підприємств та організацій

    1.2 Основні характеристики підприємства як суб'єкта господарювання

    1.3 Суть маркетингу і його функції

  • ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РЕЗУЛЬТАТИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА

    2.1 Автотранспортне підприємство як суб'єкт ринкової економіки

    2.2 Класифікація факторів внутрішнього і зовнішнього середовища автотранспортного підприємства

    2.3. Маркетинг у сфері транспортних послуг


  • ОСНОВНІ ВИРОБНИЧІ ФОНДИ ПІДПРИЄМСТВА: ПОНЯТТЯ, СКЛАД І СТРУКТУРА, МЕТОДИ ОЦІНКИ

    3.1 Поняття, склад, структура та методи оцінки основних фондів

    2.2 Знос і амортизація основних фондів

    3.3 Показники використання основних фондів


  • ОБОРОТНІ ФОНДИ ПІДПРИЄМСТВ

    4.1. Сутність оборотних активів, їх склад і структура.

    4.2. Організація оборотних активів та джерела їх формування.

    4.3. Загальний порядок нормування оборотних активів підприємств.


  • Трудові ресурси підприємства. Форми і системи оплати праці.

    5.1. Сутність і класифікація трудових ресурсів

    5.2. Сутність заробітної плати і складові фонду оплати праці

    5.3. Системи і форми заробітної плати

  • ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА

    6.1 Сутність і склад витрат підприємства

    6.2 Групування витрат виробничої собівартості продукції (робіт, послуг)


  • ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

    7.1. Економічна характеристика та склад грошових надходжень підприємства

    7.2. Формування показників фінансових результатів підприємства в звітності


  • ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

    8.1. Економічна сутність інвестицій та їх класифікація

    8.2. Поняття і види інновацій. Поняття інноваційної діяльності та її предмет.