Тиждень | Назва | Опис |
---|---|---|
Силабус | Технології навчання у вищій школі Спеціальність: 015.20 Професійна освіта (Транспорт); 015.13 Професійна освіта (Метрологія, стандартизація та сертифікація) Кафедра: філософії і педагогіки професійної підготовки Лектор: доцент кафедри Чепурна Вікторія Олександрівна Контактний тел.: 0999161792 E-mail: chepurna102@gmail.com Семестр: 1 Форма навчання: денна Обсяг курсу: 5 кредитів ЄКТС (150 годин), у тому числі лекції – 16 год., практичні заняття – 16 год., самостійна робота студента – 88 год, підготовка до складання екзамену – 30 год. Результати навчання: знати: вимоги до організації навчально-виховного процесу відповідно до сучасних тенденцій розвитку освіти у державі; сутність педагогічних технологій – поняття, класифікації, концептуальні ідеї, цільові орієнтації, особливості змісту; систему знань і уявлень про закони, принципи й методи навчання у ЗВО; основні технології навчання у вищій школі та особливості їх використання; сучасні наукові підходи щодо використання технологій навчання у ЗВО; сутність та завдання технологічного підходу у активізації навчання у вищій школі; уміти: аналізувати наукові засади використання технологій навчання у вищій школі; проводити класифікацію інноваційних педагогічних технологій; продуктивно та самостійно визначати форми, методи, засоби, що відповідають конкретним педагогічним технологіям; визначати сутність технологічного підходу до підготовки майбутніх фахівців; встановлювати доцільність використання технологій навчання у процесі викладання спеціальних дисциплін; удосконалювати навички організації навчального процесу із застосуванням педагогічних технологій; застосовувати педагогічні технології у професійній діяльності; творчо підходити до розв’язання педагогічних ситуацій. Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: – пререквізити: «Психологія», «Психологія праці», «Вікова та педагогічна психологія», «Професійна педагогіка», «Педагогіка дистанційного навчання», «Риторика», «Методика професійного навчання». – кореквізити: «Педагогіка та психологія вищої школи», «Соціальна педагогіка», «Психологія управління». Короткий зміст навчальної програми: Тема 1. Сутність технологічного підходу до навчання у вищій школі Тема 2. Класифікація та основні поняття педагогічних технологій навчання: традиції та інноватика Тема 3. Особистісно орієнтована освіта та технології Тема 4. Технології розвивального навчання Тема 5. Технології інтерактивного навчання у вищій школі: ігрові та кейс-технології Тема 6. Педагогічна технологія проблемного навчання Тема 7. Комп’ютерні та інформаційні технології навчання у вищій школі Тема 8. Технологія дистанційного навчання у вищій школі: сучасний стан та перспективи Рекомендована література: 1. Бондаренко В.В. Современные педагогические технологии: учеб. пособие по курсу «Основы педагогики высшей школы» для студентов инженерно-педагог. спец. / В.В. Бондаренко, М.В. Ланских, Ю.В. Бондаренко; М-во образования и науки, молодежи и спорта Украины, ХНАДУ. - Х. : ХНАДУ , 2011 . – 145 с. 2. Бондаренко В.В., Кухаренко В.М. Педагогіка та технологія дистанційного навчання: навч. посіб. / В.В. Бондаренко, В.М. Кухаренко; М-во образования и науки Украины, ХНАДУ. - Харьков : ХНАДУ , 2013 . – 172 с. 3. Вища педагогічна освіта: наук.-метод. зб. / М-во освіти України; ред. Л.О. Аврамчук. - К. : Вища шк. , 1994 . – 128с. 4. 1.3. Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник / Н.П. Волкова. - К.: Академія , 2002 . – 575с. 5. Галузинський В.М. Педагогіка: теорія та історія: Навч. посіб. / В.М. Галузинський, М.Б. Євтух. - К. : Вища школа, 1995 . – 237с 6. Педагогічні технології: Навч. посіб. / О.С. Падалка, А.М. Нісімчук, І.О. Смолюк та ін. – К. : Укр. енцикл. , 1995 . – 252с. Методи і критерії оцінювання, вимоги: – методи і критерії оцінювання: поточний контроль – оцінювання виконання практичних робіт і усне опитування на практичних заняттях (20 % від остаточної оцінки); підсумковий контроль – оцінювання відповідей на контрольні питання (80 % від остаточної оцінки). – вимоги: до підсумкового контролю допускаються здобувачі, які відвідували лекційні та практичні заняття і успішно виконали практичні роботи. |
|
23 грудня - 29 грудня | Назва теоретичного матеріалу | Опис розділів |