1

Мета вивчення навчальної дисципліни полягає у тому, щоб сформувати у студентів сучасну систему спеціальних знань у галузі психології праці, засвоїти практичні уміння щодо психологічного формування професійної співпраці людини, самовдосконалення, саморегуляції та самовиховання, професійного відбору та професійної придатності, сформувати психологічну культуру майбутніх фахівців як суб’єктів професійної діяльності, розвинути розуміння щодо сфери застосування психологічних знань в інженерно-педагогічний діяльності

Спеціальність: 015.20 Професійна освіта (Транспорт); 015.13 Професійна освіта (Метрологія, стандартизація та сертифікація)

Кафедра: філософії і педагогіки професійної підготовки

Лектор: доцент кафедри Чепурна Вікторія Олександрівна

Контактний тел.: 0999161792

E-mail: chepurna102@gmail.com

Семестр: 1

Форма навчання: денна

Обсяг курсу: 5 кредитів ЄКТС (150 годин), у тому числі лекції – 16 год., практичні заняття – 16 год., самостійна робота студента – 88 год, підготовка до складання екзамену – 30 год.

Результати навчання: знати: вимоги до організації навчально-виховного процесу відповідно до сучасних тенденцій розвитку освіти у державі; сутність педагогічних технологій – поняття, класифікації, концептуальні ідеї, цільові орієнтації, особливості змісту; систему знань і уявлень про закони, принципи й методи навчання у ЗВО; основні технології навчання у вищій школі та особливості їх використання; сучасні наукові підходи щодо використання технологій навчання у ЗВО; сутність та завдання технологічного підходу у активізації навчання у вищій школі;

уміти: аналізувати наукові засади використання технологій навчання у вищій школі; проводити класифікацію інноваційних педагогічних технологій; продуктивно та самостійно визначати форми, методи, засоби, що відповідають конкретним педагогічним технологіям; визначати сутність технологічного підходу до підготовки майбутніх фахівців; встановлювати доцільність використання технологій навчання у процесі викладання спеціальних дисциплін; удосконалювати навички організації навчального процесу із застосуванням педагогічних технологій; застосовувати педагогічні технології у професійній діяльності; творчо підходити до розв’язання педагогічних ситуацій.