Тиждень | Назва | Опис |
---|---|---|
Силабус дисципліни "Природоохоронний менеджмент" | Силабус освітнього компоненту _ВК 2.2.3 Освітня програма «Екологічна безпека» Природоохоронний (екологічний) менеджмент Курс ІІ, семестр IV
Викладач: Анісімова Світлана Вікторівна, канд. геогр. наук, доцент
Кафедра: екології
Контактний телефон: +380(57)707-07-41, +380(50)630-91-41 E-mail: svitlanaanisimova@meta.ua Обсяг освітнього компоненту: 4,0
кредита: лекцій – 48 год., СРС – 72 год.
Короткий зміст освітнього компоненту: теоретичні знання і практичні навички стосовно системи екологічного управління на різних ієрархічних рівнях підприємства та механізму узгодження екологічних інтересів різних суб’єктів природоохоронної діяльності; передові концептуальні та методологічні основи природничих наук; сучасні технології у науково - екологічній діяльності; інноваційні комплексні наукові проекти в галузі екології, охорони довкілля та оптимізації природокористування. Передумови
для вивчення освітнього компоненту: Історія і філософія техніки і технології; Екологічна безпека наукових розробок (за галузями) Компетентності: СК01. Здатність виконувати оригінальні дослідження, досягати наукових результатів, які створюють нові знання у сфері екології, охорони довкілля та оптимізації природокористування та дотичних до неї міждисциплінарних напрямах і можуть бути опубліковані у провідних наукових виданнях з екології, охорони довкілля та природокористування та суміжних галузей. СK02. Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та англійською мовами, глибоке розуміння англомовних наукових текстів за напрямом досліджень. СК03. Здатність застосовувати сучасні інформаційні технології, бази даних та інші електронні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та навчальній діяльності. СК06. Здатність до використання сучасних методів і інструментів системного аналізу якості довкілля, необхідних для проведення наукових досліджень, спрямованих розв’язання значущих проблем у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування. Результати навчання: РН04. Планувати і виконувати експериментальні та/або теоретичні дослідження з екології, охорони довкілля та оптимізації природокористування та дотичних міждисциплінарних напрямів з використанням сучасних інструментів, критично аналізувати результати власних досліджень і результати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджуваної проблеми. РН05. Розробляти та реалізовувати наукові та/або інноваційні інженерні проекти, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та/або професійну практику і розв’язувати значущі наукові та технологічні проблеми охорони довкілля і оптимального природокористування з врахуванням соціальних, економічних, екологічних та правових аспектів. РН06. Розв’язувати значущі наукові та технологічні проблеми охорони довкілля і оптимального природокористування із застосовуванням у наукових дослідженнях теоретико-методологічних аспектів системного аналізу якості навколишнього середовища, моделювання та прогнозування змін складових екосистем. Методи навчання,форми та методи оцінювання: - лекційні заняття, самостійна робота студентів з виконання загальних і індивідуальних завдань, розробка наукової статті; - оцінювання загальних та індивідуальних завдань, підсумковий контроль успішності – інтегрований залік.
|
|
Шлапак Н. С. Екологічний менеджмент : підручник / Н. С. Шлапак, В. С. Волошин, Т. В. Серкутан. – Маріуполь : ПДТУ, 2016. – 205 с. http://eir.pstu.edu/handle/123456789/9097 | Шлапак Н. С. Екологічний менеджмент : підручник / Н. С. Шлапак, В. С. Волошин, Т. В. Серкутан. – Маріуполь : ПДТУ, 2016. – 205 с. http://eir.pstu.edu/handle/123456789/9097 |
|
ДСТУ ISO 14001-97. Системы управления окружающей средой. Состав и описание элементов, руководящие указания по их применению | ||
ДСТУ ISO 14001: 2015. Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування |