Завдання до теми 3

Практичні завдання:

 

Завдання 1. Уявіть, що Ви хочете започаткувати власну справу. Надайте чіткі відповіді на такі питання:

1.   Хто є найбільшим виробником аналогічних товарів?

2.   Чи достатньо приділяють уваги та виділяють засобів на рекламу своїх виробів Ваші конкуренти?

3.   Які особливості товару конкурентів (його основні характеристики, рівень якості, дизайн, думки покупців)?

4.   Який рівень цін на продукцію конкурентів?

Відповідаючи на вищезазначені питання, необхідно відображати реальну ситуацію на ринку.

 

Завдання 2. Вивчивши ринок з точки зору конкуренто-спроможності Вашого товару, необхідно розробити план завоювання ринку.

До основних позицій плану маркетингу належать:

1.   Схема розповсюдження товару. Як Ви продаватимете товар – через власні фірмові магазини, через оптові торговельні організації, через дрібних посередників тощо?

2.   Ціноутворення. Як Ви визначатимете ціни на свої товари і який рівень рентабельності на вкладені засоби плануєте отримати?

3.   Реклама. Як організовуватимете рекламу і скільки коштів збираєтеся на це витратити?

4.   Методи стимулювання продажу. Шляхи досягнення постійного зростання обсягу продажу – за рахунок розширення території збуту чи за рахунок пошуку нових форм залучення покупця?