Основи дистанційного навчання - 2020
Section outline
-
-
Роль дистанційного навчання у сучасній освіті
Мета: Аналіз розвитку сучасної освіти та налагодження дистанційного курсу та розміщення робочої програми потижнево
-
Хмарні технології і їх вплив на освіту. Нові види дистанційних курсів та відповідні педагогічні теорії. Роль формального та неформального навчання. Нові вимоги до викладачів та фахівців. Гейміфікація.
-
Стандарти дистанційного навчання. Розробка дистанційних курсів
Мета: Розміщення інформаційних матеріалів у курсі, пошук МООС за фахом та їх аналіз
-
LMS та його призначення. SCORM та Tin Can. Універсальний дизайн для навчання. Структура дистанційного курсу та вимоги до нього. Відкриті освітні ресурси, відкриті курси. Проектування дистанційного курсу, особливості проектування змісту курсу. Контроль у дистанційному навчанні.
-
-
Змішане навчання
Мета: Створити сценарій змішаного тижневого заняття з завданнями та відео урок
-
Визначення змішаного навчання, принципи, вимоги. Моделі змішаного навчання. Перевернутий клас, мікронавчання. Умови впровадження змішаного навчання. Нова роль тьютора. Роль відео у змішаному навчанні. Інструменти.
-
-
Майстерність персональних знань
Мета: формування запиту на пошук інформації бібліотечних ресурсах, створення інфографіки для теоретичної інформації курсу
-
Чому важлива майстерність персональних знань. Основа майстерності персональних знань. Склад майстерності персональних знань. Впровадження управління персональними знаннями. Визначення терміну «куратор змісту». Особливості роботи з великими обсягами неструктурованої інформації. Робота з бібліотечними системами. Інструменти куратора змісту.
-
-
Підсумки курсу