Перейти до головного вмісту
dl_KhNADU
  • Українська ‎(uk)‎
    Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)

ОСНОВИ МЕДИЧНИХ ЗНАНЬ

  1. На головну
  2. Курси
  3. Різне
  4. ОМЗ
  5. 19 лютого - 25 лютого
  6. Дитину обсипало – що робити?

Дитину обсипало – що робити?

Умови завершення

Вітаю всіх учасників нашого зібрання!

На сьогодні, незважаючи на всі успіхи профілактики, найпоширеніші дитячі хвороби не бажають з нами розлучатися. Останнім часом до них перестали ставитися спокійно і по-філософськи. Можливо, тут зіграла свою роль «хімізація» медицини? На якомусь етапі всі хвороби стали розглядатися як вороги, яких потрібно якнайшвидше знищити потужним залпом якогось лікарського препарату. Однак хвороби (у тому числі й дитячі) – це частина нашого життя. До того ж медикам прекрасно відомо, що натуральний, отриманий в результаті перенесеного захворювання імунітет є найбільш надійним.

Саме тому пропоную ознайомитися з інформаційними матеріалами і провести спільну дискусію і зробити спільний висновок в рамках обговорення наступних питань:

1. Дитину обсипало – з чого слід почати лікування?

2. Що допоможе молодим батькам почувати себе спокійніше?

3. Чи треба взагалі боятися дитячих хвороб? На що слід звернути увагу?

4. Запропонуйте власний план дій – «абетку дорослому» яка допоможе забезпечити ефективність лікування та профілактики найпоширеніших дитячих хвороб, що супроводжуються висипами на шкірі.

Бажаю успіхів і гарної роботи!

Підтвердження

Чат закритий для гостей

Ви бажаєте увійти з повними правами користувача?

◄ Створіть і викладіть на форумі власні інтелект-карти з теми: "Дитячі інфекційні хвороби та їх попередження"
Створити інтелект карту"Типологічні особливості та рекомендації щодо валео-педагогічної роботи з дитиною відповідно до типу темпераменту" ►

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФорумНовости сайта

      • URL (веб-посилання)Засідання Вченої ради

      • URL (веб-посилання)Засідання ректорату

      • URL (веб-посилання)Конференція трудового колективу

      • URL (веб-посилання)Технологія розробки дистанційного курсу 2023

      • URL (веб-посилання)Засідання стипендіальної комісії

      • URL (веб-посилання)Підготовка дистанційних курсів

      • URL (веб-посилання)Дистанційне навчання для студентів (інструкція по ...

      • ФорумПитання студентів до Адміна Moodle

      • URL (веб-посилання)Конкурс дистанційних курсів

      • URL (веб-посилання)Моніторинг якості освіти

      • Zoom зустрічвідео

    • Мої курси

    • Курси

      • Різне

        • Моніторинг якості освіти

        • Інструкція для работи з ВПМ

        • ІК

        • ТКМтаМ (М-16-20ін)

        • Ресурсо та енергозбереження

        • ОГРіОР

        • МПС для іноземних студентів 3 курсу

        • СпецВМ (маг)

        • Сист.АТ

        • Сист.ДтаКнаАТ (аспіранти)

        • Екологія людини

        • ОМЗ

          • Загальне

          • 5 лютого - 11 лютого

          • 12 лютого - 18 лютого

          • 19 лютого - 25 лютого

            • ФорумЗнайдіть і викладіть на форумі 2-3 гіперпосилання ...

            • ФорумСтворіть і викладіть на форумі власні інтелект-кар...

            • ЧатДитину обсипало – що робити?

          • 26 лютого - 4 березня

          • 5 березня - 11 березня

      • Автомобільний факультет

      • Дорожньо-будівельний факультет

      • Механічний факультет

      • Факультет управління та бізнесу

      • Факультет транспортних систем

      • Факультет підготовки іноземних громадян

      • Центр освітніх послуг

      • Дистанційне навчання ХНАДУ

      • Аспірантура

      • Навчальний відділ

      • Опитування щодо вибіркових дисциплін

      • ЛІТОс

      • Конференції ХНАДУ

      • Alumni Association Kharkiv National Automobile and...

      • Профком

      • Відділ міжнародних зв'язків

Блоки

Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (Увійти)
ОМЗ
  • Українська ‎(uk)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • English ‎(en)‎
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток