Section outline
- 
                    

Учітесь, читайте,
І чужому научайтесь,
Й свого не цурайтесь.Т.Г.Шевченко
 - 
                    
Мета: Засвоєння кліше з теми «Житло». Ознайомлення з модальними дієсловами, їх значенням та особливостями. Засвоєння теми з професійної комунікації «Праця і професії».
 - 
                    
Мета: Засвоєння кліше з теми «Житло». Ознайомлення з еквівалентами модальних дієслів, особливостями їх використання. Засвоєння теми з професійної комунікації «Особливості праці».
- 
‘Do you like the place (flat/house/hostel room) where you live?
What would you like to change about it?’
 
 - 
                    
Мета: Засвоєння кліше з теми «Житло». Порівняння модальних дієслів, їх еквівалентів. Засвоєння теми з професійної комунікації «Набір кадрів та їх відбір».
 - 
                    
Заняття 4. Apartment. Модальні дієсліва у сполученні з Perfect Infinitive. Skills and Qualifications.
Мета: Засвоєння кліше з теми «Житло». Ознайомлення з випадками використання модальних дієслів у сполученні з Perfect Infinitive. Засвоєння теми з професійної комунікації «Навички і кваліфікація».
- 
‘Do you think people should work to live or live to work?’
 
 - 
                    
Мета: Засвоєння кліше з теми «Робочий день». Ознайомлення з іменником і присвійним відмінком в англійський мові. Засвоєння теми з професійної комунікації «Зарплата і пільги».
 - 
                    
Мета: Ознайомлення з особливостями утворення та перекладу ланцюжка визначень. Засвоювання кліше за темою «Робочий день». Знайомство з темою «Люди та робочі місця».
- 
‘If you could choose your working hours, what would they be? Why?’
 
 - 
                    
Заняття 7. Working Day. Noun. Множина. Повторення тем “Work and jobs”, “Ways of working”, “Recruitment and selection”.
Мета: Ознайомлення з особливостями утворення множини іменників. Засвоювання кліше за темою «Робочий день». Повторення тем «Робота і робочі місця», «Способи роботи», «Найм на роботу і відбір кандидатів».
 - 
                    
Мета: Ознайомлення з особливостями вживання артиклів. Засвоювання кліше за темою «Робочий день». Повторення: Units 4-6 (BVU).
- 
‘What do you think is the most important factor of efficient work?’
 
 - 
                    
Topic 1. Apartment
Topic 2. Working Day - 
                    
Мета: Ознайомлення зі ступенями порівняння прикметників. Засвоєння кліше за темою «Як пройти…?».Засвоєння лексики за темою The career ladder.
 - 
                    
Мета: Ознайомлення з конструкцією As…as. Засвоєння кліше за темою «Як пройти…». Засвоєння лексичного матеріалу за темою Problems at work.
- 
‘Have you ever been lost in an unknown city/town? How did you find the right way?’
 
 - 
                    
Заняття 12. Конструкції as…as, than ц співставленні, Asking the way, Management. Executives and directors.
Мета: Співставлевлення конструкцій as…as, than. Засвоєння кліше за темою «Як пройти…».Засвоєння лексики за темою Management. Executives and directors.
 - 
                    
Мета: Вивчення правил формування кількісних, порядкових та дробових числівників в англійській мові, правил читання числівників. Ознайомлення з особливостями вираження дати і часу. Вивчення мовних кліше з теми «Як питати дорогу». Оволодіння навичками професійного спілкування з теми «Ділові люди ти бізнес лідери».
- 
‘Do you think that people are born to become leaders or do they learn to become the ones?’
 
 - 
                    
Мета: Ознайомлення з особливостями неозначених та заперечних займенників some, any, no, правильним вживанням їх у різних типах речень. Засвоювання кліше за темою «Погода». Вивчення нової лексики за темою «Організація (частина перша)» та опрацювання її у текстах професійного спрямування.
 - 
                    
Заняття 15. Weather. Похідні від неозначених та заперечних займенники some, any, no. Organizations ІI.
Мета: Ознайомлення з особливостями похідних від неозначених та заперечних займенників some, any, no, правильним їхнім вживанням у різних типах речень, а також із означальними займенниками other, another. Засвоювання кліше за темою «Погода». Вивчення нової лексики за темою «Організація (частина друга)» та опрацювання її у текстах професійного спрямування.
- 
‘Does the weather influence your mood? In what way?’
 
 - 
                    
Мета: Ознайомлення з особливостями вживання неозначених простих займенників some, any, no та їх похідних somebody, someone, something, somewhere, anybody, anyone, anything, anywhere, nobody, no one, nothing, nowhere. Засвоювання кліше за темою «Погода». Повторення.
 - 
                    
Мета: Ознайомлення з особливостями вживання з обчислювальними або не обчислювальними іменниками неозначених простих займенників few, a few, little, a little. Засвоювання кліше за темою «Weather». Повторення.
- 
‘Why do people choose topic ‘weather’ for small talks?
Do you ever talk about the weather to people you don’t know well?’
 
 - 
                    
(Topic 7. Asking the way. Topic 8. Weather
Degrees of Comparison, Numbers, Some, any, no – derivatives, BVU №7-12)