Section outline

  • Зміст, завдання та місце виробничої програми в системі господарських планів підприємства.

    Інформаційне забезпечення обґрунтування виробничої програми підприємства. Методичні інструменти аналізу виконання виробничої програми. Маркетинговий аналіз як умова формування програми випуску продукції.

    Фактори, що визначають обсяги виробництва та реалізації продукції. Планування параметрів виробничої програми: послідовність, методи. Визначення необхідного й можливого обсягів виробництва та реалізації продукції. Умови та критерії оптимізації обсягів випуску продукції у конкурентному середовищі.

    Ресурсне забезпечення виробничої програми підприємства. Визначення потреби підприємства у матеріальних ресурсах. Обґрунтування оптимальної партії постачання матеріальних ресурсів.

    Аналіз та планування обсягів реалізації продукції підприємства.

    Оперативне виробниче планування обсягів, ритмічності виробництва та сезонності реалізації продукції.

    Резерви зростання обсягів виробництва та реалізації продукції.