Перейти до головного вмісту
Бокова панель
dl_KhNADU
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
ТРДК2018-2
На головну
Календар
Технологія розробки дистанційного курсу 2018-2
На головну
Курси
ЛІТОс
ТРДК2018-2
Загальне
Top Tools for Learning 2018
Top Tools for Learning 2018
Позначити як виконано
Клацніть посилання
https://www.toptools4learning.com/home/
щоб відкрити ресурс.
◄ Презентація "Робота з MoodleCloud"
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Форум взаємодопомоги
Moodle-учебник для начинающих
Презентація "Робота з MoodleCloud"
Теорія. Проектування дистанційного курсу
Ф.1.1. Знайомство (10+10 балів)
Ф.1.2. Налагодження курсу (30 балів)
Ф.1.3. Проект курсу (40 балів)
Зустріч з експертом. Про компетентність від Щербіни О.А.
Теорія. Мета навчання
Додавання компетентності у Мудл
ПРОЕКТИ СТАНДАРТІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ф.2.1 Визначення мети занять (50)
Ф.2.2. Складання програми курсу (40 балів)
200 дієслів цифрової таксономії Блума
Файл для формування компетентностей для Moodle
Новий інструмент "Дизайнер навчання"
Реалізація цілей навчання: практичний аспект. Кузьмінська О.Г.
Основні теорії навчання
Ф 3.1 Завдання курсу (40 балів)
Ф 3.2. Презентація курсу (20 балів)
Проектування змісту, структурування тексту
Ф 4.1. Інформаційні матеріали курсу (60 балів)
Ф 4.2 Карта пам’яті до курсу (30 балів)
Дизайн у дистанційному курсі
Ф 5.1 Інфографіка до курсу (40)
Как устроена инфографика
27 інструментів для створення інфографіки
Тестування. Навчання через питання
Ф 6.1. Звіт про складання тестів (50 балів)
Ф 6.2. Складання глосарію до курсу (20 балів)
Ф 6.3. Створити мікро-урок (20 балів)
Multiple-Choice Tests: Revisiting the Pros and Cons
Теорія. Спілкування. Проблемне навчання
Ф 7.1 Розробка сценарію форуму та чату. (50 баллов)
Ф 7.2. План контролю навчального процесу (20 балів)
Гейміфікація
Теорія. Контроль якості у дистанційному навчанні
Ф 8.1 Сценарій гейміфікованого уроку (40)
Ф 8.2 Підсумковий (20 балів)
Ф 8.3 Аналіз діяльності у курсі (30)
Сертификаты
Теорія. Проектування дистанційного курсу ►