Тиждень | Назва | Опис |
---|---|---|
Силабус | Короткий зміст освітнього компоненту: Метою є підготовка фахівців у галузі транспорту, висловлення теоретичних, практичних та методичних положень щодо самостійного рішення виробничих функцій та типових задач діяльності в галузі транспортних технологій з урахуванням психофізіологічних властивостей учасників транспортного процесу. Предмет: закономірності взаємозв’язку психофізіологічних характеристик учасників дорожнього руху та параметрів транспортних процесів, принципи використання цих закономірностей при проектуванні технологічних процесів перевезень вантажів та пасажирів. Основне завдання вивчення навчальної дисципліни: полягає у формуванні у студентів системи знань, спрямованих на розуміння закономірностей дорожнього руху та методів його дослідження, а також вміння використовувати ці знання при вирішенні інженерних питань організації дорожнього руху.
Передумови для вивчення освітнього компоненту: “Вища математика”, “Основи теорії систем і управління”, “Загальний курс транспорту”, “Правила дорожнього руху”, “Дослідження операцій в транспортних системах”, “Транспортне планування міст”, “Транспортні засоби”.
Компетентності, яких набуває здобувач: Загальні компетентності: ЗК 01 Здатність працювати в міжнародному контексті. ЗК 03. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК 04 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК 07 Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. ЗК 08. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Спеціальні (фахові) компетентності: ФК 01. Здатність до дослідження і управління функціонуванням транспортних систем та технологій. ФК 08. Здатність до управління надійністю та ефективністю транспортних систем і технологій. ФК 11. Здатність використовувати спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач у сфері транспортних систем та технологій. ФК 13. Здатність до оцінки якості та контролю стану дорожнього руху на елементах вулично-дорожньої мережі, розробки, аналізу та контролю за реалізацією програм та заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на державному, регіональному та місцевому рівнях
Результати навчання відповідно до освітньої програми: РН-01. Відшуковувати необхідну інформацію у науково-технічній літературі, базах даних, інших джерелах, аналізувати і об’єктивно оцінювати інформацію у сфері транспортних систем і технологій та з дотичних міжгалузевих проблем. РН-03. Приймати ефективні рішення у сфері транспортних систем і технологій з урахуванням технічних, соціальних, економічних та правових аспектів, генерувати і порівнювати альтернативи, оцінювати потрібні ресурси і обмеження, аналізувати ризики. РН-04. Доносити свої знання, рішення і підґрунтя їх прийняття до фахівців і нефахівців в ясній і однозначній формі. РН-05. Забезпечувати безпеку людей і навколишнього середовища під час професійної діяльності та реалізації проектів у сфері транспортних систем і технологій. РН-13. Організувати роботу персоналу, забезпечувати його професійний розвиток та об’єктивне оцінювання. |
|
14 лютого - 20 лютого | Назва теоретичного матеріалу | Опис розділів |