Week Name Description
Book Силабус

Короткий зміст освітнього компоненту:

Метою є підготовка фахівців у галузі транспорту, висловлення теоретичних, практичних та методичних положень щодо самостійного рішення виробничих функцій та типових задач діяльності в галузі транспортних технологій з урахуванням психофізіологічних властивостей учасників транспортного процесу.

Предмет: закономірності взаємозв’язку психофізіологічних характеристик учасників дорожнього руху та параметрів транспортних процесів, принципи використання цих закономірностей при проектуванні технологічних процесів перевезень вантажів та пасажирів.

Основне завдання вивчення навчальної дисципліни: полягає у формуванні у студентів системи знань, спрямованих на розуміння закономірностей дорожнього руху та методів його дослідження, а також вміння використовувати ці знання при вирішенні інженерних питань організації дорожнього руху.

 

     Передумови для вивчення освітнього компоненту:

“Вища математика”, “Основи теорії систем і управління”, “Загальний курс транспорту”, “Правила дорожнього руху”, “Дослідження операцій в транспортних системах”, “Транспортне планування міст”, “Транспортні засоби”.

 

Компетентності, яких набуває здобувач:

Загальні компетентності:

ЗК 01 Здатність працювати в міжнародному контексті.

ЗК 03. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 04 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ЗК 07 Здатність проводити дослідження на відповідному рівні.

ЗК 08. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

Спеціальні (фахові) компетентності:

ФК 01. Здатність до дослідження і управління функціонуванням транспортних систем та технологій.

ФК 08. Здатність до управління надійністю та ефективністю транспортних систем і технологій.

ФК 11. Здатність використовувати спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач у сфері транспортних систем та технологій.

ФК 13. Здатність до оцінки якості та контролю стану дорожнього руху на елементах вулично-дорожньої мережі, розробки, аналізу та контролю за реалізацією програм та заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на державному, регіональному та місцевому рівнях

 

Результати навчання відповідно до освітньої програми:

РН-01. Відшуковувати необхідну інформацію у науково-технічній літературі, базах даних, інших джерелах, аналізувати і об’єктивно оцінювати інформацію у сфері транспортних систем і технологій та з дотичних міжгалузевих проблем.

РН-03. Приймати ефективні рішення у сфері транспортних систем і технологій з урахуванням технічних, соціальних, економічних та правових аспектів, генерувати і порівнювати альтернативи, оцінювати потрібні ресурси і обмеження, аналізувати ризики.

РН-04. Доносити свої знання, рішення і підґрунтя їх прийняття до фахівців і нефахівців в ясній і однозначній формі.

РН-05. Забезпечувати безпеку людей і навколишнього середовища під час професійної діяльності та реалізації проектів у сфері транспортних систем і технологій.

РН-13. Організувати роботу персоналу, забезпечувати його професійний розвиток та об’єктивне оцінювання.

14 лютий - 20 лютий Book Назва теоретичного матеріалу

Опис розділів