Теорія електроприводу. Частина 1

1 2 3


Гнатов Андрій Вікторович, Завідувач кафедри автомобільної електроніки, д.т.н., професор

Навчальна дисципліна «Теорія електроприводу» викладається у двох семестрах (6, 7). Під час навчання буде розглянуто та досліджено основні тенденції та особливості розвитку сучасного електропривода транспортних засобів. Розглянуто приведення моментів і сил опору, інерційних мас і моментів інерції. Наведено механічні характеристики виробничих механізмів і електричних двигунів, побудова механічних характеристик, сталі режими, поняття статичної стійкості електричного приводу. Докладно розкриті особливості роботи електроприводу в гальмівних режимах. Досліджено регулювання швидкості обертання двигунів змінного і постійного струму протіканню і розрахунку перехідних процесів в приводах та енергетичних показників перехідних режимів. Представлені схеми вмикання двигунів для різних його режимів роботи, а також розкриті основні принципи регулювання електроприводу змінного і постійного струму. Наведено відомості щодо застосування електроприводу з двигунами спеціального призначення. Зокрема, розкриті питання електроприводу з безконтактним двигуном постійного струму, синхронним тяговим двигуном зі збудженням від постійних магнітів, асинхронним тяговим двигуном з зовнішнім ротором. Розглянуто електропривод – мотор-колесо, електропривод з кроковим двигуном, лінійні асинхронні двигуни та асинхронні двигуни із зовнішнім ротором.

Клацніть посилання http://dl.khadi.kharkov.ua/course/view.php?id=2304 щоб відкрити ресурс.