ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
1
Родительский номер ID
Номер IDКороткое имяОписание
Формат описания
Значения шкалы
Конфигурация шкалы
Тип правила (необязательно)
Правило навыка (необязательно)
Конфигурация правила (необязательно)
ID номера компетенций с перекрестными ссылками
Экспортированный ID (необязательно)
Is frameworkТаксономия
2
2008-09-12
ISTE-2017 Technology Education
A competency framework for Alabama Grade 9-12 Technology Education.
1
Not satisfactory,Satisfactory,Outstanding
[{"scaleid":"8"},{"id":2,"scaledefault":1,"proficient":1},{"id":3,"scaledefault":0,"proficient":1}]
1
domain,competency,behaviour,behaviour
3
333.01.1.032Мікро-урокМікро-урок10null627
4
333.01.1.033Проект курсуПроект курсу10null628
5
333.01.1.00Учень
Викладачі постійно вдосконалюють свою практику через навчання з іншими та вивчаючи перевірені та перспективні методи, що використовують технології для покращення навчання учнів.
10null596
6
333.01.1.00333.01.1.01у1а
Визначає професійні навчальні цілі, застосовує педагогічні підходи, які стали можливими завдяки технологіям, та відображає їхню ефективність.
10null597
7
333.01.1.00333.01.1.02у1b
Забезпечує професійні інтереси шляхом створення та активної участі в локальних та глобальних навчальних мережах.
10null598
8
333.01.1.00333.01.1.03у1с
Залишається в курсі досліджень, які підтримують покращені результати навчальних досягнень учнів, включаючи висновки з навчальних наук.
10null599
9
333.01.2.00Лідер
Педагоги шукають можливості лідерства для підтримки учнів та їх успішності, а також для покращення викладання та навчання.
10null600
10
333.01.2.00333.01.2.01л2а
Формує, просуває та пришвидшує спільне бачення можливостей навчання з використанням технології шляхом взаємодії з зацікавленими сторонами освіти.
10null601
11
333.01.2.00333.01.2.02л2b
Виступає за справедливий доступ до навчальних технологій, цифрового вмісту та можливостей навчання для задоволення різноманітних потреб всіх студентів.
10null602
12
333.01.2.00333.01.2.03л2с
Виступає як модель для колег з ідентифікації, пошуку, оцінки і прийняття нових цифрових ресурсів та інструментів для навчання.
10null603
13
333.01.3.00Громадянин
Вихователі надихають студентів на позитивний внесок та відповідальність у цифровому світі.
10null604
14
333.01.3.00333.01.3.01г3а
Передає досвід учням, які демонструють позитивний, соціально відповідальний внесок та демонструють вчительську поведінку в Інтернеті для створення взаємин та спільноти.
10null605
15
333.01.3.00333.01.3.02г3b
Створює культуру навчання, яка сприятиме цікавості та критичному вивченню онлайнових ресурсів, а також підвищить рівень цифрової письменності та свободи ЗМІ.
10null606
16
333.01.3.00333.01.3.03г3с
Виконує функцію наставника в безпечній, правовій і етичній практиці з використанням цифрових інструментів та захисту інтелектуальних прав та майна.
10null607
17
333.01.3.00333.01.3.04г3d
Моделює та сприяє управлінню персональними даними та цифровою ідентифікацією та захищає конфіденційність даних учнів
10null608
18
333.01.4.00Співавтор
Викладачі співпрацюють з колегами та учнями, для вдосконалення практики, пошуку, обміну ресурсами та ідеями і розв’язання проблем.
10null609
19
333.01.4.00333.01.4.01с4a
Планує співпрацю з колегами, для створення навчального досвіду з використанням технології.
10null610
20
333.01.4.00333.01.4.02с4b
Співпрацює та навчає студентів відкривати та використовувати нові цифрові ресурси, а також діагностувати та усувати технічні проблеми.
10null611
21
333.01.4.00333.01.4.03с4с
Використовує спільні інструменти для розширення у студентів реального досвіду навчання, залучаючи фахівців, команди та студентів на місцевому та глобальному рівнях.
10null612
22
333.01.4.00333.01.4.044d
Демонструє культурну компетентність у спілкуванні зі студентами, батьками та колегами та взаємодіє з ними у навчанні студентів.
10null613
23
333.01.5.00Дизайнер
Викладачі розробляють справжні навчальні дії та середовища, які визначають та враховують змінність учнів.
10null614
24
333.01.5.00333.01.5.01д5а
Використовує технологію для створення, адаптації та персоналізації навчального досвіду, що сприяє незалежному навчанню та враховує відмінності та потреби учнів.
10null615
25
333.01.5.00333.01.5.02д5b
Розробляє автентичні навчальні заходи, які узгоджуються із стандартами вмісту та використовують цифрові інструменти та ресурси для максимального активного, глибокого навчання.
10null616
26
333.01.5.00333.01.5.03д5с
Досліджує та застосовує принципи навчального дизайну для створення інноваційних навчальних середовищ, які залучають та підтримують навчання.
10null617
27
333.01.6.00Фасилітатор
Педагоги полегшують навчання з використанням технології для підтримки досягнення стандартів ISTE для студентів.
10null618
28
333.01.6.00333.01.6.01ф6а
Використовує культуру, в якій студенти беруть на себе відповідальність за свої навчальні цілі та результати як в незалежних, так і групових умовах.
10null619
29
333.01.6.00333.01.6.02ф6b
Управляє використанням технологій та стратегій навчання студентів на цифрових платформах, віртуальних середовищах, практичних майнових просторах.
10null620
30
333.01.6.00333.01.6.03ф6с
Створює навчальні можливості, які закликають учнів використовувати процес проектування та обчислювального мислення для інновацій та вирішення проблем.
10null621
31
333.01.7.00Аналітик
Педагоги розуміють та використовують дані, щоб керувати навчанням та підтримувати студентів у досягненні своїх навчальних цілей.
10null622
32
333.01.7.00333.01.7.01а7а
Запропонує студентам альтернативні шляхи продемонструвати компетентність і поміркувати про їх навчення за допомогою технології.
10null623
33
333.01.7.00333.01.7.02а7b
Використовує технологію для розробки та впровадження різноманітних формальних та підсумкових оцінок, які відповідають потребам учня, забезпечують своєчасний зворотний зв'язок зі студентами та інформують про хід навчання.
10null624
34
333.01.7.00333.01.7.03а7с
Використовує дані оцінки, щоб керувати прогресом та спілкуватися зі студентами, батьками та зацікавленими сторонами з освіти для створення керівництва учнями.
10null625
35
333.01.1.014Програма курсуПрограма курсу10null629
36
333.01.7.02а7b1
Відповідність тестових завдань таксономії Блума
Відповідність тестових завдань таксономії Блума
10null662
37
333.01.7.02а7b2
Використовує компетентнісний підхід
Використовує компетентнісний підхід
10null663
38
333.01.7.02а7b3
Зворотний зв’язок у курсі
Зворотний зв’язок у курсі10null664
39
333.01.7.01а7а1
Інформує студентів про компетентності, що формує курс
Інформує студентів про компетентності, що формує курс
10null661
40
333.01.7.03а7с1
Узагальнює результати навчання у статтях
Узагальнює результати навчання у статтях
10null665
41
333.01.3.02г3b1
Високий рівень проекту курсу
Високий рівень проекту курсу10null649
42
333.01.3.02г3b2
Високий рівень дистанційного курсу
Високий рівень  дистанційного курсу
10null650
43
333.01.3.02г3b3
Активний тьютор
Активний тьютор10null651
44
333.01.3.01г3а1
рівень активності учнів у обговоренні проблем у курсі
Високий рівень активності учнів у обговоренні проблем у курсі 
10null647
45
333.01.3.01г3а2
рівень активності учнів у обговоренні проблем у мережі
Високий рівень активності учнів у обговоренні проблем у мережі
10null648
46
333.01.3.03г3с1Куратор змістуКуратор змісту10null652
47
333.01.5.02д5b1
Змішане навчання з використанням ІТ у класі:
Змішане навчання з використанням ІТ у класі: інтелект карти, інфографіку, інтерактивне відео
10null658
48
333.01.5.01д5а1
дизайн та структурування інформаційних матеріалів
дизайн та структурування інформаційних матеріалів
10null656
49
333.01.5.01д5а2
створює інфографіку
створює інфографіку10null657
50
333.01.5.03д5с1
Знає та використовує УНД
Знає та використовує УНД10null659
51
333.01.5.03д5с2ГейміфікаціяГейміфікація10null660
52
333.01.2.02л2b1Автор ВОРАвтор ВОР10null642
53
333.01.2.02л2b2
огляд ВОР для дисципліни
огляд ВОР для дисципліни10null643
54
333.01.2.01л2а1
Модератор групи у соціальній мережі
Модератор групи у соціальній мережі
10null640
55
333.01.2.01л2а2
Експерт дистанційного навчання
Експерт дистанційного навчання
10null641
56
333.01.2.03л2с1Автор блогуАвтор блогу10null644
57
333.01.2.03л2с2куратор змістукуратор змісту10null645
58
333.01.2.03л2с3Рейтинг KloutРейтинг Klout10null646
59
333.01.4.01с4a1
Консультації з використання ІТ
Консультації з використання ІТ
10null653
60
333.01.4.01с4a2
Створення сумісних курсів з використанням ІТ
Створення сумісних курсів з використанням ІТ
10null654
61
333.01.4.02с4b1
ПНС та ПНМ як елемент курсу
ПНС та ПНМ як елемент курсу10null655
62
333.01.1.02у1b1ПНС та ПНММає розвинену ПНС та ПНМ10null634
63
333.01.1.02у1b2
робота у соціальних мережах
Участь у роботі груп у соціальних мережах
10null635
64
333.01.1.01у1а-1Блум
Визначення цілей занять за таксономією Блума
10null626
65
333.01.1.01у1а-2
педагогічне проектування
Використовує педагогічне проектування, знає Agile, Scram
10null630
66
333.01.1.01у1а-4
Зв’язок «мета-завдання»
Зв’язок «мета-завдання»10null631
67
333.01.1.01у1а-5
педагогічні теорії
Використовує педагогічні теорії
10null632
68
333.01.1.01у1а-6
Структурування текстів
Структурування текстів10null633
69
333.01.1.01у1а-8рефлексіяРефлексію робить постійно10null666
70
333.01.1.03у1с1
МООС провідних науковців
МООС провідних науковців10null636
71
333.01.1.03у1с2
Мобільне навчання
Мобільне навчання10null637
72
333.01.1.03у1с3
Персоналізоване навчання
Персоналізоване навчання10null638
73
333.01.1.03у1с4
Бере участь у сМООС
Бере участь у сМООС10null639
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100