A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Родительский номер ID | Номер ID | Короткое имя | Описание | Формат описания | Значения шкалы | Конфигурация шкалы | Тип правила (необязательно) | Правило навыка (необязательно) | Конфигурация правила (необязательно) | ID номера компетенций с перекрестными ссылками | Экспортированный ID (необязательно) | Is framework | Таксономия | ||||||||||||
2 | 2008-09-12 | ISTE-2017 Technology Education | A competency framework for Alabama Grade 9-12 Technology Education. | 1 | Not satisfactory,Satisfactory,Outstanding | [{"scaleid":"8"},{"id":2,"scaledefault":1,"proficient":1},{"id":3,"scaledefault":0,"proficient":1}] | 1 | domain,competency,behaviour,behaviour | ||||||||||||||||||
3 | 333.01.1.03 | 2 | Мікро-урок | Мікро-урок | 1 | 0 | null | 627 | ||||||||||||||||||
4 | 333.01.1.03 | 3 | Проект курсу | Проект курсу | 1 | 0 | null | 628 | ||||||||||||||||||
5 | 333.01.1.00 | Учень | Викладачі постійно вдосконалюють свою практику через навчання з іншими та вивчаючи перевірені та перспективні методи, що використовують технології для покращення навчання учнів. | 1 | 0 | null | 596 | |||||||||||||||||||
6 | 333.01.1.00 | 333.01.1.01 | у1а | Визначає професійні навчальні цілі, застосовує педагогічні підходи, які стали можливими завдяки технологіям, та відображає їхню ефективність. | 1 | 0 | null | 597 | ||||||||||||||||||
7 | 333.01.1.00 | 333.01.1.02 | у1b | Забезпечує професійні інтереси шляхом створення та активної участі в локальних та глобальних навчальних мережах. | 1 | 0 | null | 598 | ||||||||||||||||||
8 | 333.01.1.00 | 333.01.1.03 | у1с | Залишається в курсі досліджень, які підтримують покращені результати навчальних досягнень учнів, включаючи висновки з навчальних наук. | 1 | 0 | null | 599 | ||||||||||||||||||
9 | 333.01.2.00 | Лідер | Педагоги шукають можливості лідерства для підтримки учнів та їх успішності, а також для покращення викладання та навчання. | 1 | 0 | null | 600 | |||||||||||||||||||
10 | 333.01.2.00 | 333.01.2.01 | л2а | Формує, просуває та пришвидшує спільне бачення можливостей навчання з використанням технології шляхом взаємодії з зацікавленими сторонами освіти. | 1 | 0 | null | 601 | ||||||||||||||||||
11 | 333.01.2.00 | 333.01.2.02 | л2b | Виступає за справедливий доступ до навчальних технологій, цифрового вмісту та можливостей навчання для задоволення різноманітних потреб всіх студентів. | 1 | 0 | null | 602 | ||||||||||||||||||
12 | 333.01.2.00 | 333.01.2.03 | л2с | Виступає як модель для колег з ідентифікації, пошуку, оцінки і прийняття нових цифрових ресурсів та інструментів для навчання. | 1 | 0 | null | 603 | ||||||||||||||||||
13 | 333.01.3.00 | Громадянин | Вихователі надихають студентів на позитивний внесок та відповідальність у цифровому світі. | 1 | 0 | null | 604 | |||||||||||||||||||
14 | 333.01.3.00 | 333.01.3.01 | г3а | Передає досвід учням, які демонструють позитивний, соціально відповідальний внесок та демонструють вчительську поведінку в Інтернеті для створення взаємин та спільноти. | 1 | 0 | null | 605 | ||||||||||||||||||
15 | 333.01.3.00 | 333.01.3.02 | г3b | Створює культуру навчання, яка сприятиме цікавості та критичному вивченню онлайнових ресурсів, а також підвищить рівень цифрової письменності та свободи ЗМІ. | 1 | 0 | null | 606 | ||||||||||||||||||
16 | 333.01.3.00 | 333.01.3.03 | г3с | Виконує функцію наставника в безпечній, правовій і етичній практиці з використанням цифрових інструментів та захисту інтелектуальних прав та майна. | 1 | 0 | null | 607 | ||||||||||||||||||
17 | 333.01.3.00 | 333.01.3.04 | г3d | Моделює та сприяє управлінню персональними даними та цифровою ідентифікацією та захищає конфіденційність даних учнів | 1 | 0 | null | 608 | ||||||||||||||||||
18 | 333.01.4.00 | Співавтор | Викладачі співпрацюють з колегами та учнями, для вдосконалення практики, пошуку, обміну ресурсами та ідеями і розв’язання проблем. | 1 | 0 | null | 609 | |||||||||||||||||||
19 | 333.01.4.00 | 333.01.4.01 | с4a | Планує співпрацю з колегами, для створення навчального досвіду з використанням технології. | 1 | 0 | null | 610 | ||||||||||||||||||
20 | 333.01.4.00 | 333.01.4.02 | с4b | Співпрацює та навчає студентів відкривати та використовувати нові цифрові ресурси, а також діагностувати та усувати технічні проблеми. | 1 | 0 | null | 611 | ||||||||||||||||||
21 | 333.01.4.00 | 333.01.4.03 | с4с | Використовує спільні інструменти для розширення у студентів реального досвіду навчання, залучаючи фахівців, команди та студентів на місцевому та глобальному рівнях. | 1 | 0 | null | 612 | ||||||||||||||||||
22 | 333.01.4.00 | 333.01.4.04 | 4d | Демонструє культурну компетентність у спілкуванні зі студентами, батьками та колегами та взаємодіє з ними у навчанні студентів. | 1 | 0 | null | 613 | ||||||||||||||||||
23 | 333.01.5.00 | Дизайнер | Викладачі розробляють справжні навчальні дії та середовища, які визначають та враховують змінність учнів. | 1 | 0 | null | 614 | |||||||||||||||||||
24 | 333.01.5.00 | 333.01.5.01 | д5а | Використовує технологію для створення, адаптації та персоналізації навчального досвіду, що сприяє незалежному навчанню та враховує відмінності та потреби учнів. | 1 | 0 | null | 615 | ||||||||||||||||||
25 | 333.01.5.00 | 333.01.5.02 | д5b | Розробляє автентичні навчальні заходи, які узгоджуються із стандартами вмісту та використовують цифрові інструменти та ресурси для максимального активного, глибокого навчання. | 1 | 0 | null | 616 | ||||||||||||||||||
26 | 333.01.5.00 | 333.01.5.03 | д5с | Досліджує та застосовує принципи навчального дизайну для створення інноваційних навчальних середовищ, які залучають та підтримують навчання. | 1 | 0 | null | 617 | ||||||||||||||||||
27 | 333.01.6.00 | Фасилітатор | Педагоги полегшують навчання з використанням технології для підтримки досягнення стандартів ISTE для студентів. | 1 | 0 | null | 618 | |||||||||||||||||||
28 | 333.01.6.00 | 333.01.6.01 | ф6а | Використовує культуру, в якій студенти беруть на себе відповідальність за свої навчальні цілі та результати як в незалежних, так і групових умовах. | 1 | 0 | null | 619 | ||||||||||||||||||
29 | 333.01.6.00 | 333.01.6.02 | ф6b | Управляє використанням технологій та стратегій навчання студентів на цифрових платформах, віртуальних середовищах, практичних майнових просторах. | 1 | 0 | null | 620 | ||||||||||||||||||
30 | 333.01.6.00 | 333.01.6.03 | ф6с | Створює навчальні можливості, які закликають учнів використовувати процес проектування та обчислювального мислення для інновацій та вирішення проблем. | 1 | 0 | null | 621 | ||||||||||||||||||
31 | 333.01.7.00 | Аналітик | Педагоги розуміють та використовують дані, щоб керувати навчанням та підтримувати студентів у досягненні своїх навчальних цілей. | 1 | 0 | null | 622 | |||||||||||||||||||
32 | 333.01.7.00 | 333.01.7.01 | а7а | Запропонує студентам альтернативні шляхи продемонструвати компетентність і поміркувати про їх навчення за допомогою технології. | 1 | 0 | null | 623 | ||||||||||||||||||
33 | 333.01.7.00 | 333.01.7.02 | а7b | Використовує технологію для розробки та впровадження різноманітних формальних та підсумкових оцінок, які відповідають потребам учня, забезпечують своєчасний зворотний зв'язок зі студентами та інформують про хід навчання. | 1 | 0 | null | 624 | ||||||||||||||||||
34 | 333.01.7.00 | 333.01.7.03 | а7с | Використовує дані оцінки, щоб керувати прогресом та спілкуватися зі студентами, батьками та зацікавленими сторонами з освіти для створення керівництва учнями. | 1 | 0 | null | 625 | ||||||||||||||||||
35 | 333.01.1.01 | 4 | Програма курсу | Програма курсу | 1 | 0 | null | 629 | ||||||||||||||||||
36 | 333.01.7.02 | а7b1 | Відповідність тестових завдань таксономії Блума | Відповідність тестових завдань таксономії Блума | 1 | 0 | null | 662 | ||||||||||||||||||
37 | 333.01.7.02 | а7b2 | Використовує компетентнісний підхід | Використовує компетентнісний підхід | 1 | 0 | null | 663 | ||||||||||||||||||
38 | 333.01.7.02 | а7b3 | Зворотний зв’язок у курсі | Зворотний зв’язок у курсі | 1 | 0 | null | 664 | ||||||||||||||||||
39 | 333.01.7.01 | а7а1 | Інформує студентів про компетентності, що формує курс | Інформує студентів про компетентності, що формує курс | 1 | 0 | null | 661 | ||||||||||||||||||
40 | 333.01.7.03 | а7с1 | Узагальнює результати навчання у статтях | Узагальнює результати навчання у статтях | 1 | 0 | null | 665 | ||||||||||||||||||
41 | 333.01.3.02 | г3b1 | Високий рівень проекту курсу | Високий рівень проекту курсу | 1 | 0 | null | 649 | ||||||||||||||||||
42 | 333.01.3.02 | г3b2 | Високий рівень дистанційного курсу | Високий рівень дистанційного курсу | 1 | 0 | null | 650 | ||||||||||||||||||
43 | 333.01.3.02 | г3b3 | Активний тьютор | Активний тьютор | 1 | 0 | null | 651 | ||||||||||||||||||
44 | 333.01.3.01 | г3а1 | рівень активності учнів у обговоренні проблем у курсі | Високий рівень активності учнів у обговоренні проблем у курсі | 1 | 0 | null | 647 | ||||||||||||||||||
45 | 333.01.3.01 | г3а2 | рівень активності учнів у обговоренні проблем у мережі | Високий рівень активності учнів у обговоренні проблем у мережі | 1 | 0 | null | 648 | ||||||||||||||||||
46 | 333.01.3.03 | г3с1 | Куратор змісту | Куратор змісту | 1 | 0 | null | 652 | ||||||||||||||||||
47 | 333.01.5.02 | д5b1 | Змішане навчання з використанням ІТ у класі: | Змішане навчання з використанням ІТ у класі: інтелект карти, інфографіку, інтерактивне відео | 1 | 0 | null | 658 | ||||||||||||||||||
48 | 333.01.5.01 | д5а1 | дизайн та структурування інформаційних матеріалів | дизайн та структурування інформаційних матеріалів | 1 | 0 | null | 656 | ||||||||||||||||||
49 | 333.01.5.01 | д5а2 | створює інфографіку | створює інфографіку | 1 | 0 | null | 657 | ||||||||||||||||||
50 | 333.01.5.03 | д5с1 | Знає та використовує УНД | Знає та використовує УНД | 1 | 0 | null | 659 | ||||||||||||||||||
51 | 333.01.5.03 | д5с2 | Гейміфікація | Гейміфікація | 1 | 0 | null | 660 | ||||||||||||||||||
52 | 333.01.2.02 | л2b1 | Автор ВОР | Автор ВОР | 1 | 0 | null | 642 | ||||||||||||||||||
53 | 333.01.2.02 | л2b2 | огляд ВОР для дисципліни | огляд ВОР для дисципліни | 1 | 0 | null | 643 | ||||||||||||||||||
54 | 333.01.2.01 | л2а1 | Модератор групи у соціальній мережі | Модератор групи у соціальній мережі | 1 | 0 | null | 640 | ||||||||||||||||||
55 | 333.01.2.01 | л2а2 | Експерт дистанційного навчання | Експерт дистанційного навчання | 1 | 0 | null | 641 | ||||||||||||||||||
56 | 333.01.2.03 | л2с1 | Автор блогу | Автор блогу | 1 | 0 | null | 644 | ||||||||||||||||||
57 | 333.01.2.03 | л2с2 | куратор змісту | куратор змісту | 1 | 0 | null | 645 | ||||||||||||||||||
58 | 333.01.2.03 | л2с3 | Рейтинг Klout | Рейтинг Klout | 1 | 0 | null | 646 | ||||||||||||||||||
59 | 333.01.4.01 | с4a1 | Консультації з використання ІТ | Консультації з використання ІТ | 1 | 0 | null | 653 | ||||||||||||||||||
60 | 333.01.4.01 | с4a2 | Створення сумісних курсів з використанням ІТ | Створення сумісних курсів з використанням ІТ | 1 | 0 | null | 654 | ||||||||||||||||||
61 | 333.01.4.02 | с4b1 | ПНС та ПНМ як елемент курсу | ПНС та ПНМ як елемент курсу | 1 | 0 | null | 655 | ||||||||||||||||||
62 | 333.01.1.02 | у1b1 | ПНС та ПНМ | Має розвинену ПНС та ПНМ | 1 | 0 | null | 634 | ||||||||||||||||||
63 | 333.01.1.02 | у1b2 | робота у соціальних мережах | Участь у роботі груп у соціальних мережах | 1 | 0 | null | 635 | ||||||||||||||||||
64 | 333.01.1.01 | у1а-1 | Блум | Визначення цілей занять за таксономією Блума | 1 | 0 | null | 626 | ||||||||||||||||||
65 | 333.01.1.01 | у1а-2 | педагогічне проектування | Використовує педагогічне проектування, знає Agile, Scram | 1 | 0 | null | 630 | ||||||||||||||||||
66 | 333.01.1.01 | у1а-4 | Зв’язок «мета-завдання» | Зв’язок «мета-завдання» | 1 | 0 | null | 631 | ||||||||||||||||||
67 | 333.01.1.01 | у1а-5 | педагогічні теорії | Використовує педагогічні теорії | 1 | 0 | null | 632 | ||||||||||||||||||
68 | 333.01.1.01 | у1а-6 | Структурування текстів | Структурування текстів | 1 | 0 | null | 633 | ||||||||||||||||||
69 | 333.01.1.01 | у1а-8 | рефлексія | Рефлексію робить постійно | 1 | 0 | null | 666 | ||||||||||||||||||
70 | 333.01.1.03 | у1с1 | МООС провідних науковців | МООС провідних науковців | 1 | 0 | null | 636 | ||||||||||||||||||
71 | 333.01.1.03 | у1с2 | Мобільне навчання | Мобільне навчання | 1 | 0 | null | 637 | ||||||||||||||||||
72 | 333.01.1.03 | у1с3 | Персоналізоване навчання | Персоналізоване навчання | 1 | 0 | null | 638 | ||||||||||||||||||
73 | 333.01.1.03 | у1с4 | Бере участь у сМООС | Бере участь у сМООС | 1 | 0 | null | 639 | ||||||||||||||||||
74 | ||||||||||||||||||||||||||
75 | ||||||||||||||||||||||||||
76 | ||||||||||||||||||||||||||
77 | ||||||||||||||||||||||||||
78 | ||||||||||||||||||||||||||
79 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | ||||||||||||||||||||||||||
81 | ||||||||||||||||||||||||||
82 | ||||||||||||||||||||||||||
83 | ||||||||||||||||||||||||||
84 | ||||||||||||||||||||||||||
85 | ||||||||||||||||||||||||||
86 | ||||||||||||||||||||||||||
87 | ||||||||||||||||||||||||||
88 | ||||||||||||||||||||||||||
89 | ||||||||||||||||||||||||||
90 | ||||||||||||||||||||||||||
91 | ||||||||||||||||||||||||||
92 | ||||||||||||||||||||||||||
93 | ||||||||||||||||||||||||||
94 | ||||||||||||||||||||||||||
95 | ||||||||||||||||||||||||||
96 | ||||||||||||||||||||||||||
97 | ||||||||||||||||||||||||||
98 | ||||||||||||||||||||||||||
99 | ||||||||||||||||||||||||||
100 |