SlideShare a Scribd company logo
1 of 15
Наукові основи конструювання тестів
Черкаський національний університет
кафедра
автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій
Гриценко
Ольга
Миколаївна,
методист центру ЗНО
та моніторингу якості
освіти
Автор
Студенти-магістри денної та
заочної форми навчання ННІ ІОТ
спеціальність 011 Освітні,
педагогічні науки
2-й семестр 1-го курсу
Навчальна дисципліна
«Наукові основи конструювання тестів»
Навчаються
12 навчальних тижнів
Усього 150 год. (5 кредитів)
Мета та завдання курсу
Навчити технології конструювання тестових завдань з
використанням сучасних наукових підходів щодо
оцінювання якості результатів освітньої діяльності.
Одним з
найважливіших
завдань дисципліни
є формування у
студентів навичок
розробки та аналізу
якості тестових
завдань.
Висловлювання відомих науковців
про тести та вимірювання
Величезна заслуга тестів
полягає в тому, що вони
дозволяють звичайну відповідь
вчителя "так мені здається"
замінити словами «я це знаю» або
«я це не знаю».
П.П. Блонський
Наука починається тоді, коли
починаються вимірювання.
Д.І. Мендєлєєв
Тільки тоді психологія зможе стати
справжньою і точною наукою, коли її
основою буде експеримент і
вимірювання.
Дж. Кеттелл
Початкова підготовка
Необхідні знання:
● мови, якою буде створено тестові завдання
● дисципліни, з якої розробляється тест
● математики
Особливості роботи з курсом
Термін опрацювання кожної теми складає
1 тиждень.
У процесі засвоєння курсу студент має змогу
ознайомлюватися з теоретичними відомостями,
переглядати презентації і вказівки до виконання
практичних робіт.
Особливості роботи студента в курсі
У межах курсу студент розробляє тестові завдання,
досліджує їх якість та формує банк тестових завдань.
Студенту надаються посилання на ресурси, які
передбачають самостійне опрацювання запланованого
навчальною програмою переліку питань.
План виконання практичних завдань
Тестові завдання та тест.
Правила конструювання, вимоги, приклади.
Правила написання умови.
Правила написання варіантів відповідей.
Тестові завдання із вибором однієї
правильної відповіді.
Альтернативні тестові завдання.
Тиждень 1
Тиждень 2
Тиждень 3
Тиждень 4
Тиждень 5
План виконання практичних завдань
Тестові завдання з вибором кількох
правильних відповідей. Формат X.
Тестові завдання з вибором кількох
правильних відповідей. Формат N.
Тестові завдання на встановлення
відповідності.
Тестові завдання на встановлення
правильної послідовності.
Тестові завдання з короткою правильною
відповіддю та з розширеною.
Тиждень 6
Тиждень
10
Тиждень 7
Тиждень 8
Тиждень 9
Комунікація в курсі
● Спілкування з використанням чату
● Участь у форумах
Оцінювання та контроль
навчальних досягнень
Для успішного закінчення курсу студент повинен
отримати бали за кожне практичне заняття. Максимальна
кількість балів – 100, мінімальна – 60.
Результати
За умови успішного виконання всіх завдань
курсу студент набуде компетентностей
конструювання тестових завдань.
Бажаю успіхів !

More Related Content

What's hot

звіт та аналіз анкет самооцінки
звіт та аналіз анкет самооцінкизвіт та аналіз анкет самооцінки
звіт та аналіз анкет самооцінкиssuser1dca561
 
ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕ...
ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕ...ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕ...
ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕ...Institute of Pedagogy, Ukraine
 
якість дистанційного-навчання
якість дистанційного-навчанняякість дистанційного-навчання
якість дистанційного-навчанняVladimir Kukharenko
 
презентация2 по зно
презентация2 по знопрезентация2 по зно
презентация2 по зноIrina Bodnya
 
Проблеми педагогічної кваліметрії компетентнісно-орієнтованого навчання
Проблеми педагогічної кваліметрії компетентнісно-орієнтованого навчанняПроблеми педагогічної кваліметрії компетентнісно-орієнтованого навчання
Проблеми педагогічної кваліметрії компетентнісно-орієнтованого навчанняАлександр Аиро
 
Система оцінювання навчальних досягнень учнів як чинник мотивації
Система оцінювання навчальних досягнень учнів як чинник мотиваціїСистема оцінювання навчальних досягнень учнів як чинник мотивації
Система оцінювання навчальних досягнень учнів як чинник мотиваціїЛариса Скрипко
 
анкета як інструмент самооцінювання у знз
анкета як інструмент самооцінювання у знзанкета як інструмент самооцінювання у знз
анкета як інструмент самооцінювання у знзMARO51
 
критерії оцінювання успішності навчальної роботи студентів
критерії оцінювання успішності навчальної роботи студентівкритерії оцінювання успішності навчальної роботи студентів
критерії оцінювання успішності навчальної роботи студентівCit Cit
 
Форми і методи контрольно-оцінювальної діяльності учнів
Форми і методи контрольно-оцінювальної діяльності учнівФорми і методи контрольно-оцінювальної діяльності учнів
Форми і методи контрольно-оцінювальної діяльності учнівgumenuk111
 
Танчинець Е.Ю. діагностика вихованності
Танчинець Е.Ю. діагностика вихованностіТанчинець Е.Ю. діагностика вихованності
Танчинець Е.Ю. діагностика вихованностіЕдуард Танчинець
 
семінар відвідування
семінар відвідуваннясемінар відвідування
семінар відвідуванняazazin
 
семінар 01.11.16.pptx
семінар 01.11.16.pptxсемінар 01.11.16.pptx
семінар 01.11.16.pptxInna Bushyna
 
презентація (шохирева)
презентація (шохирева)презентація (шохирева)
презентація (шохирева)Larisa Deriyenko
 
Сучасні вимоги при оцінювані предметних компетенцій на уроках
Сучасні вимоги при оцінювані предметних компетенцій на урокахСучасні вимоги при оцінювані предметних компетенцій на уроках
Сучасні вимоги при оцінювані предметних компетенцій на урокахСергей Хрусталев
 

What's hot (20)

звіт та аналіз анкет самооцінки
звіт та аналіз анкет самооцінкизвіт та аналіз анкет самооцінки
звіт та аналіз анкет самооцінки
 
ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕ...
ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕ...ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕ...
ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ Й ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕ...
 
Підготовка ЗНО
Підготовка ЗНОПідготовка ЗНО
Підготовка ЗНО
 
Rivni
RivniRivni
Rivni
 
відділ
відділвідділ
відділ
 
якість дистанційного-навчання
якість дистанційного-навчанняякість дистанційного-навчання
якість дистанційного-навчання
 
презентация2 по зно
презентация2 по знопрезентация2 по зно
презентация2 по зно
 
Проблеми педагогічної кваліметрії компетентнісно-орієнтованого навчання
Проблеми педагогічної кваліметрії компетентнісно-орієнтованого навчанняПроблеми педагогічної кваліметрії компетентнісно-орієнтованого навчання
Проблеми педагогічної кваліметрії компетентнісно-орієнтованого навчання
 
Система оцінювання навчальних досягнень учнів як чинник мотивації
Система оцінювання навчальних досягнень учнів як чинник мотиваціїСистема оцінювання навчальних досягнень учнів як чинник мотивації
Система оцінювання навчальних досягнень учнів як чинник мотивації
 
анкета як інструмент самооцінювання у знз
анкета як інструмент самооцінювання у знзанкета як інструмент самооцінювання у знз
анкета як інструмент самооцінювання у знз
 
критерії оцінювання успішності навчальної роботи студентів
критерії оцінювання успішності навчальної роботи студентівкритерії оцінювання успішності навчальної роботи студентів
критерії оцінювання успішності навчальної роботи студентів
 
Форми і методи контрольно-оцінювальної діяльності учнів
Форми і методи контрольно-оцінювальної діяльності учнівФорми і методи контрольно-оцінювальної діяльності учнів
Форми і методи контрольно-оцінювальної діяльності учнів
 
Танчинець Е.Ю. діагностика вихованності
Танчинець Е.Ю. діагностика вихованностіТанчинець Е.Ю. діагностика вихованності
Танчинець Е.Ю. діагностика вихованності
 
Педрада Бессараб С.О.
Педрада Бессараб С.О.Педрада Бессараб С.О.
Педрада Бессараб С.О.
 
семінар відвідування
семінар відвідуваннясемінар відвідування
семінар відвідування
 
презентація гібій м.с.
презентація   гібій м.с.презентація   гібій м.с.
презентація гібій м.с.
 
през1(1)
през1(1)през1(1)
през1(1)
 
семінар 01.11.16.pptx
семінар 01.11.16.pptxсемінар 01.11.16.pptx
семінар 01.11.16.pptx
 
презентація (шохирева)
презентація (шохирева)презентація (шохирева)
презентація (шохирева)
 
Сучасні вимоги при оцінювані предметних компетенцій на уроках
Сучасні вимоги при оцінювані предметних компетенцій на урокахСучасні вимоги при оцінювані предметних компетенцій на уроках
Сучасні вимоги при оцінювані предметних компетенцій на уроках
 

Similar to Наукові основи конструювання тестів

Опис досвіду "Тестова перевірка знань учнів на уроках фізики"
Опис досвіду "Тестова перевірка знань учнів на уроках фізики"Опис досвіду "Тестова перевірка знань учнів на уроках фізики"
Опис досвіду "Тестова перевірка знань учнів на уроках фізики"natalishodinki
 
Present distance course "Preventive education"
Present distance course "Preventive education"Present distance course "Preventive education"
Present distance course "Preventive education"Elena Kolesnik
 
Розробка завдань з укр.мови і літератури
Розробка завдань з укр.мови і літературиРозробка завдань з укр.мови і літератури
Розробка завдань з укр.мови і літературиEdukation of Shepetivska RDA
 
успішне зно(дидактичний тренажер)
успішне зно(дидактичний тренажер)успішне зно(дидактичний тренажер)
успішне зно(дидактичний тренажер)Cshkilniy
 
Лекція №4
Лекція №4Лекція №4
Лекція №4stecenko_nm
 
методичний супровід педагогів у міжатестаційний період
методичний супровід педагогів у міжатестаційний періодметодичний супровід педагогів у міжатестаційний період
методичний супровід педагогів у міжатестаційний періодАнна Денисенко
 
морзе Informatika 10
морзе Informatika 10морзе Informatika 10
морзе Informatika 10katjysha
 
план вивчення теми
план вивчення темиплан вивчення теми
план вивчення темиzazulyatam
 
психолого педагогічні аспекти уроку
психолого педагогічні аспекти урокупсихолого педагогічні аспекти уроку
психолого педагогічні аспекти урокуКатрук Ірина
 
Топ порад щодо підготовки до ЗНО з англійської мови
Топ порад щодо підготовки до ЗНО з англійської мовиТоп порад щодо підготовки до ЗНО з англійської мови
Топ порад щодо підготовки до ЗНО з англійської мовиpetelina2016
 
план вивчення теми
план вивчення темиплан вивчення теми
план вивчення темиzazulyatam
 
Із досвіду роботи ЗДНВР Сівер Т.Г.
Із досвіду роботи ЗДНВР Сівер Т.Г.Із досвіду роботи ЗДНВР Сівер Т.Г.
Із досвіду роботи ЗДНВР Сівер Т.Г.labinskiir-33
 
візитка
візиткавізитка
візиткаwinnerholy
 
візитка
візиткавізитка
візиткаwinnerholy
 
головні чинники забезпечення якості освіти зош №57
головні чинники забезпечення якості освіти зош №57головні чинники забезпечення якості освіти зош №57
головні чинники забезпечення якості освіти зош №57Андррей Малахов
 

Similar to Наукові основи конструювання тестів (20)

методи оцінювання біологія
методи оцінювання біологіяметоди оцінювання біологія
методи оцінювання біологія
 
Опис досвіду "Тестова перевірка знань учнів на уроках фізики"
Опис досвіду "Тестова перевірка знань учнів на уроках фізики"Опис досвіду "Тестова перевірка знань учнів на уроках фізики"
Опис досвіду "Тестова перевірка знань учнів на уроках фізики"
 
л.№2
л.№2л.№2
л.№2
 
Present distance course "Preventive education"
Present distance course "Preventive education"Present distance course "Preventive education"
Present distance course "Preventive education"
 
Розробка завдань з укр.мови і літератури
Розробка завдань з укр.мови і літературиРозробка завдань з укр.мови і літератури
Розробка завдань з укр.мови і літератури
 
успішне зно(дидактичний тренажер)
успішне зно(дидактичний тренажер)успішне зно(дидактичний тренажер)
успішне зно(дидактичний тренажер)
 
Лекція №4
Лекція №4Лекція №4
Лекція №4
 
методичний супровід педагогів у міжатестаційний період
методичний супровід педагогів у міжатестаційний періодметодичний супровід педагогів у міжатестаційний період
методичний супровід педагогів у міжатестаційний період
 
морзе Informatika 10
морзе Informatika 10морзе Informatika 10
морзе Informatika 10
 
план вивчення теми
план вивчення темиплан вивчення теми
план вивчення теми
 
психолого педагогічні аспекти уроку
психолого педагогічні аспекти урокупсихолого педагогічні аспекти уроку
психолого педагогічні аспекти уроку
 
Топ порад щодо підготовки до ЗНО з англійської мови
Топ порад щодо підготовки до ЗНО з англійської мовиТоп порад щодо підготовки до ЗНО з англійської мови
Топ порад щодо підготовки до ЗНО з англійської мови
 
план вивчення теми
план вивчення темиплан вивчення теми
план вивчення теми
 
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
 
Int kon ukr1
Int kon ukr1Int kon ukr1
Int kon ukr1
 
Із досвіду роботи ЗДНВР Сівер Т.Г.
Із досвіду роботи ЗДНВР Сівер Т.Г.Із досвіду роботи ЗДНВР Сівер Т.Г.
Із досвіду роботи ЗДНВР Сівер Т.Г.
 
09 12 14 зош 3 марчук
09 12 14 зош 3 марчук09 12 14 зош 3 марчук
09 12 14 зош 3 марчук
 
візитка
візиткавізитка
візитка
 
візитка
візиткавізитка
візитка
 
головні чинники забезпечення якості освіти зош №57
головні чинники забезпечення якості освіти зош №57головні чинники забезпечення якості освіти зош №57
головні чинники забезпечення якості освіти зош №57
 

Recently uploaded

Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейЧеркаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейvitaliyinformatik
 
Відкрита лекція на тему «Біологічний захист рослин у теплицях»
Відкрита лекція на тему «Біологічний захист рослин у теплицях»Відкрита лекція на тему «Біологічний захист рослин у теплицях»
Відкрита лекція на тему «Біологічний захист рослин у теплицях»tetiana1958
 
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptxАвтомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptxvitalina6709
 
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаРоберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаAdriana Himinets
 
освітня програма 2023-2024 .
освітня програма  2023-2024                    .освітня програма  2023-2024                    .
освітня програма 2023-2024 .zaskalko111
 
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxПрезентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxssuserc6cee7
 
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxЛуцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxhome
 
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenKryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenolha1koval
 
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfкритерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfolha1koval
 
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання  Іноземні мови.pdfКритерії самоцінювання  Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdfolha1koval
 
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptxПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptxAlexanderSholk
 

Recently uploaded (15)

Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверейЧеркаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
Черкаський художньо-технічний коледж оголошує про день відкритих дверей
 
Відкрита лекція на тему «Біологічний захист рослин у теплицях»
Відкрита лекція на тему «Біологічний захист рослин у теплицях»Відкрита лекція на тему «Біологічний захист рослин у теплицях»
Відкрита лекція на тему «Біологічний захист рослин у теплицях»
 
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptxАвтомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
Автомат.звука с.інтегровані ігри для дітейpptx
 
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантастаРоберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
Роберт Шеклі. Біографія письменника-фантаста
 
Віртуальна виставка «Аграрна наука України у виданнях: історичний аспект»
Віртуальна виставка «Аграрна наука України у виданнях: історичний аспект»Віртуальна виставка «Аграрна наука України у виданнях: історичний аспект»
Віртуальна виставка «Аграрна наука України у виданнях: історичний аспект»
 
освітня програма 2023-2024 .
освітня програма  2023-2024                    .освітня програма  2023-2024                    .
освітня програма 2023-2024 .
 
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptxПрезентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
Презентація роботи Осипенківської ЗОШ 2023-2024.pptx
 
Її величність - українська книга презентація-огляд 2024.pptx
Її величність - українська книга презентація-огляд 2024.pptxЇї величність - українська книга презентація-огляд 2024.pptx
Її величність - українська книга презентація-огляд 2024.pptx
 
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx17.04.2024.2.docx
 
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptxЛуцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
Луцький центр ПТО соціальний проєкт .pptx
 
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnenKryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
Kryterii otciniuvannia navchalnykh dosiahnen
 
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx17.04.2024.1.docx
 
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdfкритерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
критерії сооцінювання і взаємооцінюваннятехнології.pdf
 
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання  Іноземні мови.pdfКритерії самоцінювання  Іноземні мови.pdf
Критерії самоцінювання Іноземні мови.pdf
 
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptxПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
ПОРТУГАЛІЯ ТА ІСПАНІЯ В ПЕРШІЙ ТРЕТИНІ хх СТ.pptx
 

Наукові основи конструювання тестів

  • 1. Наукові основи конструювання тестів Черкаський національний університет кафедра автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій
  • 2. Гриценко Ольга Миколаївна, методист центру ЗНО та моніторингу якості освіти Автор
  • 3. Студенти-магістри денної та заочної форми навчання ННІ ІОТ спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки 2-й семестр 1-го курсу Навчальна дисципліна «Наукові основи конструювання тестів» Навчаються 12 навчальних тижнів Усього 150 год. (5 кредитів)
  • 4. Мета та завдання курсу Навчити технології конструювання тестових завдань з використанням сучасних наукових підходів щодо оцінювання якості результатів освітньої діяльності. Одним з найважливіших завдань дисципліни є формування у студентів навичок розробки та аналізу якості тестових завдань.
  • 5. Висловлювання відомих науковців про тести та вимірювання Величезна заслуга тестів полягає в тому, що вони дозволяють звичайну відповідь вчителя "так мені здається" замінити словами «я це знаю» або «я це не знаю». П.П. Блонський
  • 6. Наука починається тоді, коли починаються вимірювання. Д.І. Мендєлєєв Тільки тоді психологія зможе стати справжньою і точною наукою, коли її основою буде експеримент і вимірювання. Дж. Кеттелл
  • 7. Початкова підготовка Необхідні знання: ● мови, якою буде створено тестові завдання ● дисципліни, з якої розробляється тест ● математики
  • 8. Особливості роботи з курсом Термін опрацювання кожної теми складає 1 тиждень. У процесі засвоєння курсу студент має змогу ознайомлюватися з теоретичними відомостями, переглядати презентації і вказівки до виконання практичних робіт.
  • 9. Особливості роботи студента в курсі У межах курсу студент розробляє тестові завдання, досліджує їх якість та формує банк тестових завдань. Студенту надаються посилання на ресурси, які передбачають самостійне опрацювання запланованого навчальною програмою переліку питань.
  • 10. План виконання практичних завдань Тестові завдання та тест. Правила конструювання, вимоги, приклади. Правила написання умови. Правила написання варіантів відповідей. Тестові завдання із вибором однієї правильної відповіді. Альтернативні тестові завдання. Тиждень 1 Тиждень 2 Тиждень 3 Тиждень 4 Тиждень 5
  • 11. План виконання практичних завдань Тестові завдання з вибором кількох правильних відповідей. Формат X. Тестові завдання з вибором кількох правильних відповідей. Формат N. Тестові завдання на встановлення відповідності. Тестові завдання на встановлення правильної послідовності. Тестові завдання з короткою правильною відповіддю та з розширеною. Тиждень 6 Тиждень 10 Тиждень 7 Тиждень 8 Тиждень 9
  • 12. Комунікація в курсі ● Спілкування з використанням чату ● Участь у форумах
  • 13. Оцінювання та контроль навчальних досягнень Для успішного закінчення курсу студент повинен отримати бали за кожне практичне заняття. Максимальна кількість балів – 100, мінімальна – 60.
  • 14. Результати За умови успішного виконання всіх завдань курсу студент набуде компетентностей конструювання тестових завдань.