Перейти до головного вмісту
dl_KhNADU
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
English (en)
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Вхід
)
Педагогіка та технологія дистанційного навчання 2019
На головну
Курси
Факультет транспортних систем
Філософії та педагогіки професійної підготовки
проф. Кухаренко В.М.
ПТДН2019
30 вересень - 6 жовтень
Презентація "Цілі"
Презентація "Цілі"
Клацніть
player.html
для перегляду файлу
◄ Презентація "Таксономія Блума"
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Питання до екзамену
Форум взаємодопомоги
Підсумковий тест
Методы и варианты запоминания
Відео тьюторіал Налагодження
Відео тьюторіал Редагування.
Відео тьюторіали: Сілабус, Завдання, Опитування, Глосарій
Slideshare. Power Point у тексті
10 секретов хорошей презентации от Стива Джобса
Дистанційне навчання
Лекція 1. Соціальні сервіси (20)
Навчання через питання
Робота з системою Moodle
Відео тьюторіал Moodle для новачків
Форум "Знайомство" (20)
Вхідна анкета
Питання до курсу 1 (30)
Матеріали статті "Класифікація соціальних сервісів"
Персональне навчальне середовище. Визначення дистанційного навчання. (20)
Як створити блог
Створити блог (40)
Звіт про роботу з DropBox (40)
Top Tools for Learning 2018
Дистанційний курс (20)
Що таке Twitter?
Як створити карту пам'яті
Evernote
Робота з Твіттером (20)
Створити карту пам'яті та нотатник (30)
Тест до заняття 3 (10)
Інформаційні технології дистанційного навчання. Стилі навчання. (20)
Педагогічне проектування.
Презентація "Педагогічне проектування"
Мій стиль навчання та тип особистості (20)
Popplet (40)
Завантажити файл обробки тесту Майєрс-Брігс
Завантажити файл тесту Майєрс-Брігс
Належно визначені цілі навчання
5.1 Класифікація цілей навчання
5.2 Переглянута таксономія Блума
5.3 Визначення завдань заняття
5.6 Коментарі щодо мети навчання
Презентація "Таксономія Блума"
9 Способов искать информацию в GOOGLE
Проект уроку (30)
Цілі уроку (40)
Тест модифікований Блум (10)
Теорії навчання (20)
Презентація "Теорії навчання"
Оформлення уроку у дистанційному курсі (30)
6. Питання до уроку (30)
Визначення змішаного навчання
Методи та моделі змішаного навчання
Перевернутий клас (20)
Історичні аспекти теми уроку з фізики (30)
Питання до тексту (30)
Створення тестів
Відео про тести
Презентація "Тести"
Створення презентації у Power Point
Slideshare
Шаблон презентації уроку
Створення тесту до уроку (50)
Презентація до уроку (30)
Мікро навчання
Відео. Інструменти
Створення мікро-уроку (50)
Презентація до уроку (30)
Презентація "Дидактика"
Дидактика
Дидактика
Відео. Інфографіка
Для інфографіки. Як вчитися
Створити інфографіку (50)
Тест "Дидактика" (30)
1 Роль спілкування у дистанційному навчанні
2 П’ятикрокова модель спілкування
3 Класифікація методів спілкування
Питання до тексту 11. Визачити методи спілкування на занятті. (20)
Оцінка інфографіки (60)
Відео: Тьюторіали Slideshare (Бугайчук К.Л.)
Тьютор у дистанційному навчанні
Відео: Створення та редагування веб-сторінок
Видео: Простые правила сильного текста
Відео: Работа с контентом курса (Бугайчук К.Л.)
Тест до теми "Тьютор" (30)
Визначення складності тексту уроку (10)
Редагування та дизайн інформаційних сторінок (40)
13.1 Типи груп у дистанційному навчанні
13.2 Характеристики групи
13.3 Види діяльності у групі
13.4 Керування роботою групи
Етапи розробки завдання
Створення семантичного конспекту (за Г.О. Атановим)
Створення семантичного конспекту (30)
Задачі до уроку з фізики (50)
1 Мотивація
2 Рефлексія
3 Чотири рівні оцінювання Кіркпатріка
10 способов научиться думать
Як використовувати DIIGO
Коментування тексту (25)
Підсумкова рефлексія (50)
Конкурс проектів
Де я живу
Ценность правильного вопроса
9 Способов искать информацию в GOOGLE ►