Рекомендації щодо виконання практичних завдань в дистанційному курсі "Філософія"

 

Під час першого відвідування дистанційного курсу рекомендується ввести реальну адресу електронної пошти (e-mail) і завантажити свою фотографію.

Для цього після входження в систему необхідно вибрати посилання з вашим прізвищем. Коли відкриється сторінка з даними облікового запису, слід вибрати вкладку "Редагувати інформацію", після цього відкриється сторінка, що дозволяє редагувати дані. Після внесення змін натисніть кнопку "Зберегти" внизу сторінки.

 

 

1.Робота з практичним матеріалом

Для кожного заняття передбачені практичні задання - відповідно з досліджуваними темами і вказівки напряму їх виконання. Виконане практичне завдання оформляється у вигляді тексту в самому файлі завдання або в окремому (або декількох окремих) doc-файлі (файлах) Word. Назви файлів потрібно писати малими латинськими літерами. Назва файлу містить прізвище автора та номер завдання (наприклад: kotovskiy7.2.doc). Файл відправляється т'ютору натисканням кнопки "Відправити" внизу сторінки.

 

2. Робота на форумах

Робота над дистанційним курсом передбачає участь у кількох форумах.

Форум новин використовується для розміщення інформації загального характеру (оголошень, розкладу консультацій, чатів тощо). Студенту необхідно регулярно переглядати форум новин і знайомитися з інформацією, запропонованою викладачем.

Форум для обговорення використовується для консультування студентів в асинхронному режимі. В нього можуть вносити інформацію і викладачі, і студенти. Однак, редагувати форум може тільки викладач. У рамках однієї дисципліни може бути створено декілька форумів для обговорення різних питань.

Для відправлення повідомлення на форумі, необхідно зайти на форум і додати нову тему (натисканням кнопки "Додати нову тему"). На сторінці, що відкриється, слід заповнити поле повідомлень і натиснути кнопку "Відправити у форум" внизу сторінки. Для додавання нових повідомлень всередині відкритої теми використовується посилання "Відповісти" на відповідному повідомленні.

 

3. Робота із словником

У процесі вивчення курсу Ви маєте можливість не тільки користуватися словником (глосарієм), що вже створений і розміщений на нульовому тижні , але і приймати участь у його створенні, отримуючи додаткові бали. Для входу в глосарій оберіть посилання на головній сторінці дисципліни. Для додавання термінів натискаємо кнопку "Додати запис", і на сторінці, що відкриється, заповнюємо необхідні поля. Після заповнення натискаємо кнопку "Зберегти" внизу сторінки.

Глосарії містяться на кожному тижні.

 

4. Робота в чатах

Робота в чатах призначена для синхронного обміну інформацією і може бути використана для консультування студентів у реальному часі , тематичного бліц-опитування. Для роботи в чаті в заздалегідь встановлений час у нього має увійти т'ютор і студент (студенти). Для входу у чат вибираємо посилання з назвою чату і в вікні набираємо повідомлення в полі, розміщеному внизу вікна. Після натискання клавіші "Enter" на клавіатурі набране повідомлення стає видимим для всіх учасників чату.

Last modified: Thursday, 30 July 2020, 10:02 AM