Weekly outline

  • 3 вересня - 7 вересня

  • 10 вересня - 14 вересня

  • 17 вересня - 21 вересня

    Змістовий модуль 1. Теоретичні основи використання інноваційних технологій фізичному вихованні

    Тема 3. Інноваційні технології у системі фізичного виховання 

    Мета: визначити специфіку розвитку фізкультурної освіти, аргументувати необхідність її модернізації в умовах стратегічного реформування; узагальнити нормативно-правові засади, що регламентують використання інноваційних технологій в освітньому процесі; спрогнозувати основні напрями інноваційних процесів у системі фізичного виховання; виокремити найбільш значущі бар’єри, що перешкоджають педагогам здійснювати інноваційну діяльність, розробити рекомендації щодо їх усунення 

  • 24 вересня - 28 вересня

    Змістовий модуль 1. Теоретичні основи використання інноваційних технологій фізичному вихованні

    Тема 4. Методичні особливості використання інноваційних технологій у фізичному вихованні

    Мета: визначити групи інновацій у галузі фізичної культури; порівняти традиційні та інноваційні підходи щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та молоддю; спрогнозувати основні напрями розвитку інноваційних процесів у системі фізичного виховання 

  • 1 жовтня - 5 жовтня

    Змістовий модуль 2. Сучасні інноваційні технології навчання і оздоровлення дітей та підлітків

    Тема 5. Сутність та особливості використання освітніх технологій у фізичній культурі і спорті 

    Мета: схарактеризувати сучасні концепції фізкультурної освіти дітей та молоді; диференціювати освітні та виховні інноваційні педагогічні технології; класифікувати освітні технології у фізичній культурі і спорті: методологічні, стратегічні тактичні

    • 8 жовтня - 12 жовтня

      Змістовий модуль 2. Сучасні інноваційні технології навчання і оздоровлення дітей та підлітків

      Тема 6. Новітні оздоровчі технології в сучасній освіті

      Мета: класифікувати оздоровчі  технології (здоров’язберігальні,  навчання здоров’ю, виховання культури здоров’я), визначити їх характерні ознаки 

      • 15 жовтня - 19 жовтня

        Змістовий модуль 2. Сучасні інноваційні технології навчання і оздоровлення дітей та підлітків

        Тема 7. Використання інформаційних технологій у фізичний культурі і спорті

        Мета:  визначити основні напрями використання інформаційно-комунікативних технологій у фізичній культурі і спорті (навчальний процес, спортивне тренування, спортивні змагання, оздоровча фізична культура, спортивний менеджмент); виокремити основні ІТ-компетенції, необхідні вчителеві нового тисячоліття, навести приклади практичної реалізації ІТ технологій в навчальному процесі з фізичної культури 

        • 22 жовтня - 26 жовтня

          Змістовий модуль 2. Сучасні інноваційні технології навчання і оздоровлення дітей та підлітків

          Тема 8. Упровадження інноваційних технологій у практику фізичного виховання дітей дошкільного віку

          Мета: класифікувати інноваційні технології фізичного виховання дітей дошкільного віку (профілактично-лікувального спрямування; терапевтичного спрямування; фізкультурно-оздоровчого-спрямування); схарактеризувати авторські програми фізкультурно-оздоровчого-спрямування («Авторська комплексно-цільова програма «Здоров'ячок», Програма «Фізична культура – дошкільнятам» автор: Л.Д. Глазиріна; Програма «Здоров'я», програма «Театр фізичного виховання для дошкільнят», автор: М. Єфименко; програма «Старт», автори: Р.Юдіна, Л.Яковлєва, Л. Михайлова;  оздоровчо-розвивальна програма танцювально-ігрової гімнастики «СаФіДансе», автори: Ж. Фірілева, Є. Сайкіна тощо), оцінити рівень їх інноваційності 

          • 29 жовтня - 2 листопада

          • 5 листопада - 9 листопада

            Узагальнення та систематизація вивченого. Модульний контроль