Weekly outline

  • 12 лютого - 18 лютого

    Тема заняття: Тестові завдання та тест.

                                Правила конструювання, вимоги, приклади.

    Мета заняття: Встановити відмінності між поняттями:

                                 завдання в тестовій формі та тестовим завданням.

                                 Розглянути правила конструювання тестових завдань.

  • 19 лютого - 25 лютого

    Тема заняття: Правила написання умови.

    Мета заняття: Розглянути правила написання умови

                                 тестових завдань.

    • 26 лютого - 4 березня

      Тема заняття: Правила написання варіантів відповідей.

      Мета заняття: Розглянути правила написання варіантів відповідей

                                   тестових завдань.

      • 5 березня - 11 березня

        Тема заняття: Завдання закритої форми із запропонованими відповідями.

                                Тестові завдання із вибором однієї правильної відповіді.

        Мета заняття: Проаналізувати важливість створення справжнього

                                тестового завдання. Розглянути вимоги до тестових завдань

                               на вибір відповіді. Встановити (оцінити) особливості

                              використання тестових завдань з вибором однієї правильної

                            відповіді. Навчитися створювати тестові завдання такого типу.

        • 12 березня - 18 березня

          Тема заняття: Альтернативні тестові завдання.

          Мета заняття: Визначити позитивні риси формату альтернативного

                                  вибору та його недоліки. Встановити особливості

                                  використання таких завдань. Навчитися створювати

                                  альтернативні тестові завдання.

          • 19 березня - 25 березня

            Тема заняття: Тестові завдання з вибором кількох правильних відповідей

                                    (кількість варіантів правильних відповідей не вказана в умові).

                                    Формат X.

            Мета заняття: Порівняти формат X та формат N. Сформулювати особливість

                                        завдань з вибором кількох правильних відповідей. Встановити

                                        особливості написання умови та варіантів відповідей. Навчитися

                                        створювати тестові завдання такого типу.

            • 26 березня - 1 квітня

              Тема заняття: Тестові завдання з вибором кількох правильних відповідей

                                     (кількість варіантів правильних відповідей вказана в умові).

                                      Формат N.

              Мета заняття: Сформулювати доцільність використання формату N.

                                    Встановити особливості написання умови та варіантів відповідей.

                                    Навчитися створювати тестові завдання такого типу.

              • 2 квітня - 8 квітня

                Тема заняття: Тестові завдання на встановлення відповідності.

                                            Формат B.

                Мета заняття: Сформулювати особливості тестових завдань

                                        на встановлення відповідності. Установити особливості

                                        створення таких завдань. Визначити переваги та недоліки

                                        завдань на встановлення відповідності. Навчитися створювати

                                        тестові завдання такого типу.

                • 9 квітня - 15 квітня

                  Тема заняття: Тестові завдання на встановлення правильної послідовності.

                  Мета заняття: Розглянути особливості використання тестових завдань на

                                          встановлення правильної послідовності. Визначити мету

                                         використання таких завдань. Навчитися створювати

                                         тестові завдання такого типу.

                  • 16 квітня - 22 квітня

                    Тема заняття: Тестові завдання з короткою правильною відповіддю

                                               та з розширеною. Особливості написання умови.

                    Мета заняття: Сформулювати особливості створення та використання

                                                завдань відкритого типу. Розглянути два  типи відкритих

                                               тестових завдань.